Viaţa la pensie…

Zilele trecute, eram la o coadă, ca să scap de nişte bani. Să plătesc facturi. Coada îmi aducea aminte de copilărie, de cozile infernale de la magazine…

Mai încolo, pe o bancă stătea un pensionar. Gândurile mă duceau spre viitor…

Credeam că omul se plictisea dar capul său se învîrtea ca la un titirez. Nu, nu era bolnav!

Se uita după fetele sexy ce treceau prin zonă…Şi erau destule. Unele aveau fuste scurte, cu crăpătură, altele erau mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate…..ehe ce privelişte!

Vorba aceea ochii văd, inima cere dar puterea…unde este ea? Puterea, nu femeia!

După ce am achitat şi eu factura, am trecut pe lângă pensionar. În acel moment, în faţa lui, s-a oprit o fată ce avea un copil în cărucior. S-a aplecat peste cărucior, în direcţia pensionarului, arătând un decolteu…demn de infarct!

Şi noi ne mai miram de ce mor oamenii de inimă!

Oare mai ajungem şi noi la vârsta pensionarului?

Vorba unui mare actor, ne dăm seama că îmbătrânim după numărul generaţiilor de 18 ani, care s-au perindat prin faţa noastră….

După aceea zi, am mai trecut pe acolo, pensionarul era la post! Acelaşi privitor, alte actriţe! Este bine, frumos şi gratis!

Lasă un răspuns

