Poezie ritmata….

Unde eşti tu oare?

Ai plecat la mare?

Eu sunt la o pipă,

Cu o tipă.

Şi la una mică,

Cu o amică,

Beau o sută,

Şi mă fac, plută!

De atâta agitaţie,

Am ajuns la saturaţie.

Am atâta inspiraţie,

Că am rămas fără respiraţie.

Cred că la climă,

Am găsit o rimă.

Plec la gara mică,

Că mă aşteaptă o bunică,

Că la gara mare,

M-ar aştepta o salvare,

Fiind un mic pitic,

Cred că am un tic!

Am venit , am văzut

Şi am plecat, că am crezut,

Că e timpul să dispar,

Ca apoi să reapar!

Plec pe cărare,

Trimiţându-vă o salutare!

3 răspunsuri la Poezie ritmata….

  1. vio92 spune:

    tare buna

  2. Victor90 spune:

    Frumos.

Lasă un răspuns

