Sfaturi …de neurmat!

Într-o zi, un amic mi s-a plâns că au dispărut fetele frumoase. După momente de gândire i-am adus aminte o vorbă, mai nouă: „Frumuseţea nu umblă pe jos”. A fost de acord cu mine. S-a luminat la faţă. A plecat fericit. A doua zi, a fost lovit de o maşină condusă de o …frumuseţe!

Un tip era supărat pe viaţă. I-am spus că viaţa, aşa cum este, trebuie trăită din plin. A fost de acord cu mine. A intrat în primul bar, a luat totul plin, şi nu a ratat nici o băutură. A ajuns la dezalcolizare!

La o bere, discutam cât de rentabilă este această licoare. O bere este echivalentul a două ouă. Aşa că am mâncat vreo 20 de ouă. Stomacul ne-a durut…probabil erau ouăle stricate….

Gata cu sfaturile, de acum fiecare să gândească pentru el…!

Un prieten a fost întrebat de copil, tânăra generaţie :

– Taticule, eu de la cine am luat inteligenta?
– De la maica-ta, ca eu inca o mai am pe a mea!

Asta după o discuţie cu soţia:

– Dragul meu, ce preferi, o femeie frumoasa sau una inteligenta?
– Nici una, nici alta, stii doar ca eu te iubesc numai pe tine.

Azi mi-am cautat inteligenţa. Am aflat că e în concediu de odihnă, deci închei aici… 😀

Lasă un răspuns

