Aniversări…

Aniversare înţepătoare….

Acum câteva zile am avut aniversarea zilei mele de naştere.
Am făcut o statistică…Ajungi la o vârstă când este statistician! Încă nu am ajuns!
De primele aniversări, nu-mi aduc aminte…eram mic şi inocent.
Apoi am început să ador aniversările. Veneau rudele şi primeam jucării multe….Eram fericit!
Apoi am început să cresc…poate prea repede…
Acum fac un bilanţ, ciudat totuşi: cum am petrecut eu aniversările!
Interesante aniversări: 1 la examen de bacalaureat, alte 4 la examene în facultate ( parcă numai de ziua mea se programau examenele! ), o zi la mutat de mobilă, o zi la zugrăvit la unchiul meu, o zi asteptând decesul unei bunici aflate în comă, două la servici muncind peste program pentru bunul mers al firmei , două asteptând să mă sune cineva, una cu piciorul în ghips…., şi vreo 5 cu petreceri şi prieteni ( chiar şi telefonic ). La unele a fost un du-te / vino de ziceai că sunt chelner la …restaurant în gară!
Este interesantă viaţă!
Ziua de naştere este una ciudată, niciodată nu este cum te astepţi sau cum gândeşti că este. Apare imprevizibilul, care poate fi de bine sau nu… Este un simbol al vieţii, ziua de naştere. Este bine să ai contact cu prietenii, şi cei dragi în aceea zi!
Fiecare aniversare şi vârstă trebuie trăită la maxim!

Lasă un răspuns

