Sa privim in profunzime

De curand am scris un articol pentru un concurs.
Acesta a fost citit si am primit comentariile aferente. Desi in articol, care era mai amplu, am prezentat mai multe idei, comentariile s-au referit pentru ultimul paragraf, in proportie de 90%.
M-am intrebat, oamenii poate au citit pe sarite sau au inteles doar sfarsitul care de fapt nu era o concluzie. Oamenii au vazut doar ambalajul, asa cum unii vad doar aspectul exterior al omului.
Dupa un timp, m-am gandit ca poate oamenii vor sa vada, sa inteleaga, sa ramana doar cu ideile vesele, optimiste si fericite.
Ma bucur ca lumea apreciaza ceea ce este bun dar trebuie sa stim sa trecem si printre cele rele. Un om avertizat de lucrurile rele, este pe jumatate salvat de ele!
Viata unui om nu trece doar prin fericire, calea este una lunga , uneori dificila, lucru care ne face sa abandonam, poate prea repede, chiar inainte de a se ivi ceea ce cautam, care se afla dupa coltul care am ezitat sa-l mai trecem.
Sa fim optimisti, sa credem in bine, dar mai ales sa facem acest bine semenilor nostri chiar daca ei nu merita, pentru moment.
Vine o vreme, o clipa, cand poate si ei isi vor intoarce fata blanda spre ceilalti.
Ambitia este importanta cand ajuta cunoasterea , arta nu cand este spre binele personal, in detrimentul altora.

Lasă un răspuns

