Putem invinge rautatea?

Zilele trecute eram trist. Suparat. Cineva ma intrebase cauza iar eu am spus ca sunt trist, pentru ca ma inconjoara, niste oameni rai…Negativisti…
Persoana care ma intrebase, mi-a confirmat ca oamenii in general sunt rai. Mereu au fost! Persoana era mirata ca eu nu stiam acest lucru…Era ceva normal!
Acest lucru m-a pus pe ganduri. Am inceput sa studiez, atent persoanele din jur.
La servici, din trei discutii, doua sunt certuri intre persoane. Replicile necunoscutilor, din magazine, alte locuri publice sunt pline de ura. Respectul pentru cei in varsta, femei…nu mai exista. Se vede egoismul….eu-l propriu ….
Pe strazi se aud mereu claxoane si injuraturi, replici acide….Discutiile politicoase intre necunoscuti devin dispute verbale in timp scurt….
Oare ce ne face sa fim dusmanosi? Anturajul…stresul….viata grea…
Imi amintesc ca si eu ma bucurasem ca cineva care tot timpul ocarea colegii, a fost mustruluit pentru anumite fapte si atitudini….oare este semn ca ajung sa ma bucur de necazul altora, sau de faptul ca isi primeste rasplata si poate va fi o persoana reconcilianta?!
Omul nu se poate schimba…ca fire….important este ca ceea ce este negativ, sa fie lasat la o parte, macar o perioada….
Raul trebuie taiat de la radacina, din copilarie…nu trebuie lasat sa ne conduca.
Daca am face un bine cuiva in loc sa punem temelia unei rautati, am face o lume mai buna. Daca mai multi ar face lucruri bune, poate cei rai, vor deveni mai buni, poate de rusine…de complezenta….
Acest poate…..
Trebuie sa facem o fapta buna pe zi, sa zambim celor din jur, sa facem chiar complimente , pentru a ne incarca noi si cei din jur de pozitivism. Nu trebuie sa gandim ca daca suntem buni, vom fi luati de fraieri….
Puterea nu sta in rautate si prostie, sta in ceea ce ai, in inima si suflet.
Sa incepem , cu fiecare zi, sa fim mai buni si mai ales sa nu-i uitam pe cei dragi, oricat de departe sunt ca distanta dar aproape in suflet!
Putem invinge rautatea? Doar de noi depinde. Trebuie sa incepem cu noi insine!

Lasă un răspuns

