Inocenti in viata!

Un copil poartă o discuţie , poate prea filozofică, despre viaţă , cu tatăl său:
– Tată, eu vreau să cresc, să fiu mare !
– Când esti mic, vrei să creşti….
– Şi tu ai vrut ?
– Da. Vroiam să merg la şcoală.
– Apoi ?
– Să termin şcoala, să lucrez, să am bani.
– Da…să ai bani pentru jucării….Apoi ?
– Să am o familie….Copii…pe tine….
– Da şi eu vreau….Să am cu cine să mă joc….O să mă uit la desene şi o să mă joc tot timpul! O să cumpăr multe jucării!
– Aşa ziceam şi eu….
– Dar nu ai timp să fii …cu mine! Apoi ?
– Astepţi să te pensionezi…
– Apoi ?
– Astepţi să mori…..
– Adică…noi asteptăm toate, ca să murim ?!
Asta ar fi concluzia unui copil, inocent, care păseşte temător prin viaţa….

Oare câţi nu am fost, sau am gândit în măcar vreuna dintre cele două ipostaze, ale personajelor…. fie ele, reale, sau imaginare….

Multe vrem noi să facem, să avem, să evoluăm, dar important este ceea ce rămâne după noi !
Concluzia este ceea ce este la mintea unui copil….dar evoluând, ne dăm seama, că viaţa noastră, are anumite scopuri, idealuri…. Fiecare dintre noi, avem propriul nostru scop. Unii reuşim să-l îndeplinim, alţii, nu.
De multe ori, lăsăm timpul să rezolve problemele, descoperind că noi nu avem timpul necesar, pentru noi….pentru alţii….

Viaţa noastră, decurge ca un drum, pe munte, în care trebuie să alegem cărarea potrivită, pentru a continua drumul, să trecem de prăpăstii, şi să găsim cât mai tărziu, acel drum înfundat….de unde trebuie să ne întoarcem, pentru un nou drum, o nouă viaţă….

Pe drumul nostru, suntem singuri, prietenii sunt alături de noi, dar deciziile finale, ne aparţin ! Suntem inocenţi, în viaţă !

Lăsând de la noi, lăsăm din viaţă, dar poate descoperim căi nevăzute care ne pot duce spre culmi inimaginabile…..

Lasă un răspuns

