Bancuri….haioase

Daca nu cunosti sotia…
Bătrânica: M-am hotărât să divorţăm!
Bătrânelul: După 40 de ani de căsătorie….De ce?
Bătrânica: În 40 de ani de căsătorie tu nu mi-ai cumpărat nimic.
Bătrânelul: Dar ce, am ştiut eu că ai ceva de vânzare?!

Poveste de adormit….
Orologiul bate scurt, pentru o oră târzie în noapte:
-Mămico , nu pot dormi! Spune-mi , te rog , o poveste!
-E trecut de 1 noaptea. Lasă că vine tăticul imediat şi când o să-l întreb pe unde a fost, o să ne spună el o poveste!

Cautand nevasta…
Doi tipi se ciocnesc din greşeală în super-market. Primul tip zice spre celălalt:
-Îmi cer mii de scuze ,mă uitam după nevastă-mea!
-Sincer, şi eu mă uitam după a mea. Cred că ne-am rătăcit.
-Dar cum arată soţia dvs.? Poate mergem să le căutăm împreună.
-Înaltă , picioare lungi, 90-60-90. Dar a dvs.?
-Nu mai contează. Hai să o căutăm pe a ta!

La ciuperci….
-Eu , ieri în pădure am strâns 3 coşuri cu ciuperci pentru mama soacră…
-Şi dacă sunt otrăvitoare?
-Cum adică, „dacă”?

Lasă un răspuns

