Bancuri de zi cu zi

Banc – minimum.

Soţia intră în camera unde soţul urmăreşte programul de la televizor.

– Dragule, când eram logodiţi ai fi mutat şi munţii din loc pentru mine. Acum, dă cel puţin gunoiul afară!

Banc – operativitate.

– Stiţi, cetăţeanul care de o lună vine cu cererea? Azi lipseşte…

– Şi au pretenţia să fim operativi!!!

Banc – explicaţie PSI

Directorul unei întreprinderi explică angajaţilor ce trebuie să facă în caz de incendiu:
– Ei, ce să vă mai spun? În caz de incendiu e bine să părăsiţi locul de muncă la fel de repede ca la terminarea orelor de program.

Banc – condiţie
– Este adevărat că animalele sălbatice nu atacă pe cei ce poartă o torţă aprinsă?
– Da, cu condiţia ca viteza cu care o poartă să fie suficient de mare!

Banc – Proporţie
– Tata spune că , întotdeauna, trebuie să dai înapoi mai mult decât ai primit.
– Frumoase principii! Ce e tatăl tău, profesor?
– Nu, boxer….

Banc – şofer

Poliţistul oprind o maşină, se adresează şoferului:
– Suflaţi!
– Imposibil, mi s-a tăiat respiraţia.
Publicat de cluc24 la 09:44 Niciun comentariu: Linkuri de întoarcere către această postare
Etichete: banc, politist, sofer

Banc – vânătorească

– Cum se poate? Aţi împuşcat acest iepure fără să fiţi membru al Asociaţiei vânătorilor şi pescarilor?
– Şi de ce nu? Iepurele mi-a mâncat varza fără să fie membru al familiei mele.

Banc – scuză

Şeful admonestrează pe unul din funcţionari:
– Domnule Ionescu, e adevărat că ieri ai dormit în timpul serviciului?
– E adevărat, recunoaşte acesta. Dar am visat tot timpul că lucrez.

Banc – Rugăminte.

La o oră târzie din noapte, soţul intră în casă ca vai de el. Deschide uşa dormitorului, bolborosind:
– Scumpa mea, te implor, ţipă la mine, că altfel în bezna asta nu nimeresc patul!

Banc – concluzie.


– Ieri , i-am zis şefului „Gata cu compromisurile! Sau mă avansaţi , sau plec din firmă!”
– Şi la ce concluzie aţi ajuns?
– Nici un fel de compromis: el nu mă avansează, eu nu plec nicăieri!

Banc – unchiul nu are

– Pentru postul pe care îl doreşti trebuie calităţi, nu glumă!
– Şi ce, unchiul meu nu le are?

Banc – necazuri de părinte

Noul născut plânge amarnic.. Mămica lui vine în mare grabă, îl ridică din pătuţ şi constată:
– Ahaa! Trebuie să-l schimb numaidecât!
– Bine faci! – aprobă soţul ce îşi ridică ochii din ziar. Dar vezi să iei unul care ţipă mai puţin!

Lasă un răspuns

