Glume

Un zambet, de multe ori inseamna o clipa de fericire, antistress….si nu numai!

Poliţistul: Unde locuieşti?
Eu: Cu părinţii mei.
Poliţistul: Unde locuiesc părinţii tăi?
Eu: Cu mine.
Poliţistul: Unde locuiţi voi toţi?
Eu: Împreună.
Poliţistul: Unde e casa ta?
Eu: Lângă casa vecinilor mei.
Poliţistul: Unde locuiesc vecinii tăi?
Eu: Dacă îţi spun, nu mă crezi.
Poliţistul: Spune-mi.
Eu: Lângă casa mea!

Sotia catre sotul sau obsedat de munca:
– Vezi acest personaj din poza?
– Da, il vad.
– La sase, diseara, il iei de la gradinita!

Doi prieteni stau de vorba la carciuma:
– De ce sa-mi cumpar masina daca toti prietenii mei au si ma pot servi?
– Asta i-am spus si eu sotiei tale cand m-a intrebat de ce nu ma insor…

Un polițist oprește un șofer beat. Încheie procesul verbal, îi dă o amendă și niște puncte de penalizare, la care șoferul întreabă:
– Și cu astea ce fac?
– Păi… Mai strângi câteva din astea și îți iei o bicicletă…

Din lunga delegatie se-ntoarce un barbat.
Nu stiu cum s-a facut de n-a telefonat
nevestei, cum facea de obicei…
Poate n-a vrut sa cheltuiasca alti doi lei.
S-a-nfiintat acasa, total neasteptat,
cand ea dormea, de altul imbratisata-n pat.
Iar omul nostru, fara tambalau,
si-a insfacat valiza… s-a dus pe drumul sau…
Sa asezat pe-un bolovan, chiar langa bloc.
a tras dintr-o tigara… a tras din ea cu foc.
Cotrobaind nadragii, dadu de telefon,
suna acasa: „Draga, te sun de pe peron…
voi fi cam intr-o ora, te pup, al tau, Ion !”
Si ce crezi c-a gasit cand s-a intors acasa ?
In cada apa calda-l ademenea, spumoasa,
prosoapele de baie, halatul flausat…
Mancarea aburinda il astepta pe masa
iar vinu-n frapiera parea c-a transpirat…
S-a scarpinat la ceafa barbatu’ si-a zis: „Hei !
Mai mai sa-mi pierd familia, ca sa salvez doi lei…”

Un barbat suna la emisiunea de muzica a unui post de radio si spune:
– Tocmai am gasit un portofel cu o suta de mii de coroane în el. Mai erau si numele si adresa numitului Jan Ziegler, de pe Strada Seifert numarul 3, din Praga.
– Bine. Si cum te putem ajuta noi?, intreaba gazda emisiunii.
– Ma gândeam sa-i dedicati o melodie.

Deși nu mai era nimeni în autobuz, umflata asta s-a așezat chiar lângă mine.
„Ascultă” i-am zis „sunt 40 de scaune libere în autobuzul ăsta, chiar lângă mine ți-ai găsit să te așezi?”
„Du-te naibii’ de prost” mi-a zis „cine m-o fi pus să mă mărit cu tine!!”

Doi ardeleni la oras sunt cazati intr-un hotel la etajul 20, iar liftul nu merge. Se apuca ei sa urce pe scari. Pe la etajul 5, Ion catre Gheorghe:
– Gheo, am sa iti zic ceva…
– Lasa-ma in amaraciunea mea, imi zici cand ajungem…
Dupa inca vreo 7 etaje, Ion:
– Gheo, trebe sa-ti zic ceva…
– Lasa-ma Ioane, imi zici cand ajungem, acu- lasa-ma in pace!
In fata usii, Gheorghe catre Ion, gafaind ca o locomotiva:
– Ia zi acuma ce voiai sa-mi zici.
– Am uitat cheia la receptie!
Se apuca ei sa coboare. Dupa vreo 5 etaje, Ion vrea sa zica ceva.
– Lasa-ma in pace. Imi zici jos!
Alte 7 etaje, Ion vrea sa spuna ceva, Gheorghe il opreste enervat. Ajung sleiti la receptie, Ion:
– Mai Gheo, tu chiar nu stii de gluma?

Un sofer, vrand sa-si protejeze masina impotriva hotilor si neavand bani pentru o alarma, lasa un bilet pe parbrizul masinii: ‘Radioul – defect, benzina – nu are, motorul – componente lipsa’. Dimineata isi gaseste masina pe butuci si un alt bilet pe care scria: ‘DECI, nici de roti nu mai are nevoie!’

O tipa se întâlneşte cu prietena ei, care plimba un copil în cărucior.
– Uauuu ce copil frumos! Şi ce bine seamănă cu soţul tău!
– Vorbeşti serios? Că ăsta-i copilul vecinei mele.

Lasă un răspuns

