Viaţă şi destin

SAM_4169Odată cu trecerea anilor, omul reuseşte să acumuleaze pe lângă experienţa vieţii, şi o anumită tactică de abordare a diferitelor probleme.

Când suntem copii, totul ni se pare comic, iar viaţa pare ceva minunat, mai ales când credem că ne vom asigura singuri existenţa, aşa cum dorim. Timpul însă, uneori ne va da câte o „palmă” neaşteptată.

Creştem, descoperim şi constatăm că niciodată nimic nu este aşa cum pare la început.

Astfel, încet, uită să „visăm” devenind nişte roboţi în viaţă.

Venind cineva din nordul Europei, a fost uimit, văzând stilul, agitat, nervos, al celor din traficul rutier. Noi, ne grăbim, mereu, ştiind că „time is money”. Parcă ne-am „americanizat” mai mult decât americanii!

Noi ne ghidăm după alţii, dar preluăm doar lucrurile care sunt de fapt, în timp. În defavoarea noastră.

Uităm să trăim, să ne distrăm, de fapt uităm pentru ce existăm de fapt!

Viaţa uneori ne împinge spre răutate, nervi şi mai ales dorinţa de a distruge sufleteşte, psihic, pe cei din jur.

Trebuie să fim conştienţi că de fiecare dintre noi, depinde destinul celor din jur.

Noi suntem cei care ne decidem viitorul!

2 răspunsuri la Viaţă şi destin

  1. Brad spune:

    Privit din punctul meu de vedere,a fost o mare deziluzie momentul cand varsta m-a adus printre cei maturi.Poate educatia primita a fost facuta „ca la carte”,adica buna,cu respect, consideratie si incredere fata de cei mai invarsta mie.Total fals!
    Printre maturi am cunoscut minciuna,rautatea,decaderea morala,lipsa de etica,minciuna,denaturarea adevarului,etc.etc.motiv pentru care greu m-am integrat in anumite situatii de fapt.Mereu m-am opus acestora desi-mi atrag singura doar neplaceri,nu-mi pasa,le voi penaliza cat pot.
    Nu sunt perfecta dar stiu sa-mi recunosc greselile si in limita posibilitatilor sa le corectez,daca nu pot,bunul simt ma face sa ma retrag…si nu persist in greseala.
    Nu-mi place sa fac rau dar nici sa las raul sa invinga.E un fel de a decide viitorul.

Lasă un răspuns

