DRUMurile vieţii

DSC06180Dacă vezi în faţa ta, un drum drept, luminos, fără obstacole….este clar! Visezi.

Visul este frumos dar uneori ne răspunde la întrebările care ne frământă.

Un drum, o cale, un destin….

Cum ar fi viaţa fără probleme, fără obstacole? Ca un vis frumos, ca o viaţă de basm şi mai ales, o viaţă perfectă!

Dacă totul ar fi perfect, nu am mai evolua, am folosi perfecţiunea, poate am modela-o şi poate din plictiseală am distruge-o….

Ce este perfecţiunea? Ce este viaţa? Care este calea mea? Ce-mi prevede destinul? Sunt întrebări ale căror răspunsuri sunt specifice fiecărui om, fiecărui suflet.

Fiecare vede drumul său printr-un anumit fel, dar să nu fie ….. cu „ochelari de cal”…

Drumurile noastre se intersectează cu alte drumuri, unde noi acordăm prioritate altora… sau nu, trecem cu nepăsare peste „gropile” săpate şi lăsate de alţii, încercând să traversăm magistrala vieţii aşa cum putem fiecare, după putere şi suflet.

Când vine noaptea, oprim pe drum ca să ne odhnim şi poate avem un sfetnic bun, care să ne îndrume a două zi, spre calea cea bună. Poate ne abatem din drum, dar contează motivul!

Poate azi pierdem calea reală dar câştigăm pe alte planuri….

Drumul nostru este destinul nostru, iar noi decidem atât calea cât şi persoanele pe care le vom însoţi într-un fel sau altul pe drum….

Calea vieţii, fie lungă sau scurtă, este totuşi una singură, pe care noi o urmăm, conform principiilor de viaţă şi nu numai….

Lasă un răspuns

