Camera de siguranţă

Liniştea din jur este întreruptă de un apel telefonic. Posesorul acestui telefon mobil care suna insistent, răspunde uimit, în timp ce se deplasează tiptil pe scările blocului unde locuia:
– Da, Gogoşar!
– Ce faci Pătrăţel, treci pe lângă apartamentul meu şi nu mă vizitezi!
– Cum aşa…Unde eşti…Nu te văd nicăieri…de unde ştii pe unde sunt!
– Dacă vii la mine, o să afli!
– Acuma vin!
În cîteva clipe, Pătrăţel ajunge la uşa celui cu care vorbise la telefon. Spre uimirea lui, nici nu trebuie să apese pe butonul soneriei, pentru că gazda îi deschide rapid:
– Hai repede…
Pătrăţel intră în cameră şi se sperie, când îşi vede chipul pe ecranul unui calculator. Gogoşar râde:
– Vezi ce fac nişte camere de supraveghere!
– Ai cameră video!
– Da. Am cameră asigurată, prin camera de siguranţă!
– Ce bine…Cum este. Vreau şi eu!
– Păi, intri pe net şi cauţi după sisteme de Supraveghere. Dai de AtuTech şi-ţi comanzi.
– Aşa simplu?
– Da.
– O fi scump…şi transportul? De unde vine?
– De pe Lună! Este gratuit!
– Da?
– Da.
– Am plecat. Vorbim mâine…O să văd şi eu când te plimbi pe lângă casa mea!
– Bine…Şi mă suni….
– Da…Da.
Pătrăţel se grăbeşte să iasă pentru a-şi pune în aplicare planul stabilit. Gogoşar zâmbeşte satisfăcut:
– Iar am fost cu un pas înaintea lui Pătrăţel!

Lasă un răspuns

