Totul începe de la îngheţata cu Lucuma Pulbere Naturala Raw Naturya

Pătrăţel intră grăbit în apartament şi se instalează pe fotoliul din sufragerie. Gogosar soarbe tacticos dintr-o cană aflată pe masă şi-l abordează:
– Ce ai păţit?
– M-am enervat. Am vrut să cumpăr o bere şi nu m-au lăsat. Am stat la coadă şi când ajung la casă îmi cere sticlă la schimb!
– Da…
– Of…ce prostie…vroiam o bere…
– Îţi dau eu altceva.
– Ce anume, Gogosar?
– Bea ceai…
– Ce?! Eu nu pot…Ceai beau când sunt bolnav!
– Poate de aia te tot îmbolnăveşti, ca să bei ceai.
– Nu…nu…
– Dacă bei preventiv, nu păţeşti nimic!
– Bine…bine…
Gogosar iese din cameră. Revine în câteva secunde cu o cană aburindă. Pătrăţel ia cana şi soarbe din ea, cu gândul ca apoi să scape conţinut. Gustul îi place, începe să înghită tot mai mult. Gogosar îl priveşte uimit:
– Parcă ziceai că ceaiul este pentru bolnavi.
– Nu…e bun…De unde este?
– De la magazinul din colţ.
– Serios?
– Magazinul de produse naturiste, bio.
– Zău?
– Da.
– Te-ai dus special pentru ceai?
– Nu. Am luat nişte produse eco.
– Ce anume?
Gogosar iese din nou din cameră şi revine din bucătărie cu o pungă.
– Orz verde, Lucuma….
– Hei, vorbeşte româneşte!
– Bine – spune supărat Gogosar care îşi ia punga şi se întoarce cu ea în bucătărie.
După câteva secunde reapare cu o farfurie cu îngheţată. Pătrăţel priveşte înghiţind în sec:
– Gogo…nu-mi dai şi mie?
– Ce anume?
– Îngheţată.
– Vrei ?
– Da.
Gogosar oftează şi merge din nou în bucătărie, de unde se întoarce cu o farfurie, cu îngheţată. Pătrăţel ia repede farfuria şi începe să mănânce.
– Hm…bun…Caramel…zahăr ars..portocale…bun…
– Ei, da!
– Este bun. Gata.Am terminat – spune Pătrăţel punând pe masă farfuria goală.
– Bravo. Deci cum este Lucuma ?
– Nu înţeleg!
– Din Lucuma am făcut această îngheţată.
– Chiar? Cum? Adică ce este Lucuma?
– Lucuma este un fruct care poate ajunge la o lungime cuprinsa intre patru si opt cm. Are proprietăţi antioxidente….
– Adică este bio, face parte din produse naturiste ?
– Da. De la Naturya .
– Wow. De unde este adusă?
– Fructele sunt originare din America de Sud. Fructele de lucuma sunt recoltate intre lunile Ianuarie si Aprilie.
– Creşte în copaci, nu? Are ceva vitamine ?
– Lucuma creste in copacii mereu verzi. Fructul după cum ai simţit, clar, are o aromă intensă şi constuie o sursă de fibre, minerale şi carbohidrati.
– Mamă, ce de ştii!
– Normal. Pudra dulce de lucuma se obţine prin deshidratarea fructului ajuns la maturitate.
– Ai studiat sau este o pasiune!
– Mi-a spus vânzătoarea de acolo.
– Era tânără?
– Da. Apoi am căutat pe net.
– Mda…Cred că o să fac şi eu o vizită acolo.
– Ar trebui pentru ceea ce este natural, este sănătos.
– Da…Remedii naturale.
– Categoric. Acum mă simt mai bine
– Sincer şi eu. Mi-a trecut cheful de bere!
– Vezi, nici nu ştii ce şi mai ales unde poţi descoperi.
– Da. Ai mare dreptate. Mâine mă duc şi eu acolo!
– Poate faci tu îngheţata mâine.
– Sigur! Îngheţată naturală…când ne uităm la meci…
– Este ideala.
– Nu, este perfect, Gogosar!
– Mereu vrei să ai ultimul cuvânt!
– Da…Uite iau şi asta – spune Pătrăţel care ia ultima porţie de pe farfuria de îngheţată a vecinului şi o zbugheşte spre uşă.Pe mâine!
– Da…pe mâine, Pătrăţel. Mai sţii cum îi zice la…
Lucuma Pulbere Naturala Raw Naturya ?
– Ai reţinut?! Nu ţi-am spus toată denumirea!
– Era scris pe bileţelul de pe masă…
Pătrăţel iese fericit că a avut ultimul cuvânt…

Lasă un răspuns

