Învingând teama de înălţime cu bilete de avion de la DTS TRAVEL AGENCY

Fiecare dintre noi, muncim din greu în timpul anului pentru ca apoi să beneficiem de relaxarea mult dorită, din scurta vacanţă pe care o merităm din plin. Nu contează munca care o prestăm, sau statutul nostru: angajat, patron, elev, student… toţi avem nevoie de clipele noastre de fericire!
Obişnuinţa zilnică, rutina îşi pun în timp, amprenta asupra vieţii noastre. Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu abia aştept să plec în concediu.
Călătoriile prin ţara noastră ne dezvăluie adevăratele minunăţii şi resurse pe care le deţinem. Ţara noastră este mirifică.
Mai nou, călătorim şi în străinătate, putând avea astfelpuncte de comparaţie. Fiecare om, are propria lui părere atât despre călătorii în general cât şi despre viaţă în special.
Ca în orice situaţie din viaţă, mereu trebuie să luăm decizii. Chiar şi plecarea în concediu este o problemă care trebuie plănuită din timp, aleasă strategie, mai precis, calea de urmat.
Prietenul meu cel mai bun, tocmai s-a întors din concediu. Discutând cu el, am aflat că a fost plecat, printr-o agentie de turism şi s-a simţit excelent. Destinaţia a fost una exotică dar de asemenea … şi îndepărtată. Pentru a putea ajunge acolo, trebuie neapărat, mers cu avionul!
Mie însă, de la un timp, îmi este teamă de înălţime. Dar nu am fost aşa mereu. Când am fost mic, adică adolescent, nu chiar bebeluş…  , am zburat şi eu cu avionul. Normal, ca pasager nu ca pilot! Este adevărat că la coborâre eram palid, ca şi cum mă urmărise “omul cu coasa” dar , în general, am fost în regulă. Aşa cred, deşi o stewardesă se uita cam ciudat la mine…
Însă, din momentul când am căzut de la înălţime, dintr-o neglijenţă, ajungând la spital, unde năucit de probleme m-am trezit cu piciorul în ghips, am început să am teamă de înălţime. Întâi în sensul propriu al cuvântului, apoi am descoperit că şi la figurat mi se întâmplă, fără să vreau …acelaşi lucru.
Interesant este că atunci când nu te gândeşti intens la această problemă, nu dezbaţi situaţia întorcând-o pe toate părţile existente şi nou descoperite, uiţi de această fobie. De ce cred asta? Simplu, prietenul meu, avea aceeaşi problemă şi neglijând-o, a uitat de ea.
Nu-mi pot da seama, cum se poate uita o problemă care doar gândindu-te la ea, începi să o amplifici… Este ceva psihologic…Dar se pare că are leac!
Dar până la urmă, cred că voi face o încercare, voi contacta o agenţie cunoscută pentru a-mi lua bilete de avion şi să plec undeva departe, să uit pentru câteva zile de treburile neterminate, de problemele care se ivesc la tot pasul şi mai ales să mă pot distra aşa cum vreau eu.
Călătorind cu avionul, durata de deplasare se scurtează enorm, având mai mult timp pentru a trăi efectiv, mini-vacanţa la maxim.
Trebuie să fiu conştient că nimic, uneori…poate prea des…nu este ceea ce pare a fi…
Indiferent că prefer marea, muntele…totul înseamnă de fapt, o deplasare în zona dorită. Se poate folosi maşina, trenul dar cel mai rapid mod de deplasare rămâne totuşi avionul…Normal, doar până în momentul finalizarii…teleportării.
Aş fi însă curios câte persoane care “suferă” de teama înălţimii, au reuşit să-şi învingă această “problemă”.
Normal, există excepţii care întăresc regula, dar nu se ştie…Oricine, oricând , poate fi o excepţie!
DSC00671

Lasă un răspuns

