Totul este o magie…

Când îmi aduc aminte de copilărie, mă cuprinde nostalgia. Câteodată, la ceas de seară, alături de familie, în perioada sărbătorilor, amintirile revin și începem să ne analizăm evoluţia vieţii în timp. Revedem cu bucurie pozele, adevărate amintiri din albumul vieții. Imaginile, vorbesc de la sine despre fiecare, așa cum a fost, cum este sau cum vrea să pară.
Dacă nu am putea vizualiza lucrurile, multe s-ar pierde în timp.
Pierdut in timp
Tot cu ajutorul pozelor reusesc deasemenea să-mi promovez , să-mi personalizez blogul! Este ceva plăcut şi util.
CLUC24
Pot realiza mai multe imagini care apoi să compună un filmuleț de prezentare, prin care mai multe firme şii pot face propriile reclame. Acest lucru reprezintă doar un mic pas care oricând poate duce la mari realizări.
Este simplu de realizat. Am utilizat serviciile PhotoFancy folosind funcția MagicName. Probabil multe persoane, ca şi mine la început, se întreabă …ce năzdrăvănie o mai fi şi asta!
Aceasta constă în combinația numelui introdus și o poză existentă în galeria de pe site-ulul PhotoFancy. Se pot edita diferite asemenea imagini existente, chiar relevante.
Aceste imagini se pot salva in format gif sau bmp. Totul este simplu și ușor. Clar este MagicName ….
MAGICNAME
Totul devine interesant, chiar de la primele utilizări ale acestei aplicaţii!
Aceste imagini prelucrate pot fi utilizate pe orice rețea de socializare, pe blog, reclame pentru firme , acestea pur și simplu reprezintă personalitatea.
La început , am folosit aplicaţia doar pentru că am descoperit-o pur şi simplu. În timp am descoperit adevăratele efecte şi rezultate ale utilizării acesteia.
Arta fotografică, editarea pozelor au ajuns la un nivel atât de dezvoltat că uneori avem dubii între realitate şi imaginaţie.… Oare chiar noi…ca persoane, suntem reali?! 
Timpul ne demonstrează multe în legătuă cu tehnologia avansată. Uneori chiar trebuie să alergă, pentru a o prinde…!
Trebuie să profităm de avantajele tehnicii şi să învăţam pentru a fi mereu în pas cu ea. Totul depinde de noi, ca să realizăm, să obţinem ceea ce ne dorim, la cele mai mari standarde!

Lasă un răspuns

