Mereu există o soluție….

Pătrățel se prezintă la apel. Gogosar îl vede intrând alene pe ușă:
– Închide repede, să nu-mi zboare perușii afară!
– Scuze, am uitat de noua ta achiziție! – răspunde Pătrățel închizând rapid ușa.
Abia apucă să execute ceea ce spune, că un zburător albastru se repede spre el, plonjând și evitându-l în ultimul moment. Apoi perușul zboară spre galeria de la perdele, făcându-și treaba mare pe telefonul mobil al gazdei.
– Periculoși…era să mă atace… – spune Pătrățel
– Ce să aibă cu tine? Nu vezi ce mi-a făcut pe telefon…Abia am reușit să scap cu laptop-ul până azi….
– Păi închidei!
– De ce? Dacă vroiam să fie închiși, îi lăsam la magazin. Ei de acum fac parte din familie. Trebuie să zburde și ei.
– Da…da…ai de lucru cu ei..
– Mereu ai de lucru, cu orice…Dar pentru toate avem soluții.
– Să pui carton pe jos…Ziare…
– Ești normal, Pătrățel?
– Eu zic că da.
– Sunt alte soluții.
– Adică?
– Există o soluție!
– Care?
– Folie de protectie .
– Dar nu există decât pentru telefoane. Pentru laptop….
– Te înșeli…ai auzit de Smart Protection ?
– Nu prea….
– Smart Protection este cea mai nouă folie de protecție apărută pe piață. Un produs creat special pentru perușii mei… soluția unei protectii inteligente.
– Merge și la laptop?
– Categoric. Eu am Asus, folosesc folie Smart Protection
– Ia să văd!
Pătrățel începe să studieze telefonul vecinului, apoi se uită la laptop, fiind tot mai uimit, de parcă atunci văzuse pentru prima oară lumina zilei. Apoi se ridică hotărât de la masă spunând:
– Mă duc să-mi iau și eu doi peruși. Dar o să intru pe internet și-mi iau și folii de protecție de la Smart.
– Mă imiți?
– Da…Ai idei și soluții bune!
– Mulțumesc.
Nu mai este cine să audă mulțumirile ironice ale lui Gogosar, deoarece Pătrățel deja era dat dispărut din cameră, elergând să-și pună în practică noile idei.

Lasă un răspuns

