Petrecere în aer curat

Încetișor încep să cadă frunzele, semn că toamna se apropie. Vară începe să ne facă semn de rămas bun. Din acest motiv , trebuie să profităm de ultimele zile ale acestui anotimp pentru a petrece cât mai mult timp, relaxându-ne în aer liber.
Fiecare dintre noi, ne organizăm pentru a evada în week-end , în mijlocul naturii.
Chiar dacă nu am reușit să petrecem mult timp în acest an călătorind din cauza vremii, încă mai putem recupera. Cum se apropia week-endul, imediat apărea și ploaia, ca să ne semnalizeze acest eveniment! Apoi , mirifica ploaie dispărea, făcând loc unei canicule enervante pentru tot restul săptămânii.
Oricum, având timp liber în week-end, neavând bani mulți ca să-i număr la infinit, am început să fac cumpărături pentru vremuri mai bune.
Astfel, am ajuns să-mi fac cadouri online atât mie, cât și prietenilor cu care mergem câteodată la celebrul grătar, la iarbă verde…deși nu există altă culoare de iarbă…naturală, încă!
Primul lucru care mi-a atras atenția a fost un cuțit multifuncțional , atât de necesar în asemenea ocazii.
De asemenea am găsit un cos de picnic pentru patru persoane> care nu poate lipsi din garderoba de drumeție și relaxare.
Studiind aceste produse am descoperit și altele care merită atenția, care însă se pot planifica pentru investiții viitoare. La un moment dat nu mai știam ce produs doresc să achiziționez, dar site-ul m-a ajutat, păstrând în stânga , lista cu produsele vizualizate.
Am ajuns la o concluzie mai ciudată față de opțiunile mele din urmă cu câțiva ani: este mai bine să cumperi online, plătești după ce vezi produsele, iar pe site cauți ceea ce vrei, fără a te privi intens vânzătoarea din magazin, care te poate deturna de la ideile inițiale.
Realizând aceste cumpărături, am reușit să primesc produsele în timp util pentru a mă pregăti de sfîrșitul de săptămână care se apropie. Având speranța ca măcar acum , vremea să fie cu noi, ne pregătim intens să petrecem câteva clipe plăcute, să ne încărcăm bateriile pentru noua săptămână care va urma.
Este extrem de important, să ne acordăm și nouă, o perioadă de timp, care să ne ducă departe de grijile cotidiene, care vin ca un tăvălug asupra noastră.
Buna-dispozitie trebuie să ne însoțească tot timpul, să fie mereu alături de noi, pe calea vieții.

DSC06572

Lasă un răspuns

