Cum este să fii cool!

Călătorind prin oraș cu treburile de zi cu zi, trecând prin centru am văzut un grup restrâns de tineri, care pe lângă gălăgia care-i caracteriza, mai ieșeau în evidență și printr-o îmbrăcăminte ciudată. Li se părea că sunt cool.
Unul dintre ei, blond, era îmbrăcat în toate culorile existente, la început am crezut că este un papagal! Pe mâna stângă avea un ceas imens care putea fi văzut de la o distanță de câțiva pași. Probabil nu vroia să fie deranjat pe stradă de cineva care vroia să afle cât este ora.
Puțin mai încolo, dintr-o clădire în construcție, au ieșit doi bărbați, unul cu o scândură, iar celălalt cu un aparat de măsură, Era clar ce meserie prestau și ceea ce-i reprezenta.
Ajungând acasă, m-am decis să caut și eu pe internet anumite accesorii, care să mi se asorteze cu stilul meu de viață.
După un timp am descoperit QuickMobile.ro .și am cercetat piața de desfacere, produsele aferente. Deoarece în curând îmi voi schimba locul de muncă, voi avea altă ținută, mai elegantă, deci trebuie să-mi adaptez și accesoriile pentru noul lifestyle.
Continuând cercetarea cu scopul de a asorta gadget-urile cu tot ceea înseamnă fashion, am descoperit o cameră video care mi-a atras atenția, cu totul diferit de intențiile pentru care accesasem site-ul. Este vorba despre un o cameră video Oregon Sport Video Camera Atcmini care este rezistentă la apă până la 20 de metri. După datele tehnice mi-am dat seama că este aparat uşor, compact, care înregistrează direct pe un card micro SD la 720p HD video. Acest produs este utilizabil cu orice ținută și pentru orice moment care necesită prezența acestui obiect: la mare, la munte, la petreceri aniversare, în apă sau pe uscat.
camera video
Un alt produs must have este un mini E-Book Reader, Trekstor Pyrus Mini Red E-Book Reader acărei culoare se asortează cu accesoriile din orice cameră, când vrei să te relaxezi în pat, făcând și un lucru util în același timp.
Am început apoi să studiez și condițiile comerciale pentru a vedea dacă se menține aceeași linie , fără a se lăsa unele elemente la voia întâmplării, fiind doar vorba despre outfit-ul companiei. Am descoperit și experimentat, faptul că au o consultanță specializată, precum și oferte personalizate.
Pentru livrare, mi s-a spus că aceasta se poate face chiar în ziua efectuării comenzii, având și modalități de plată convenabile, preum și servicii extra premium.
Garanția produselor este extinsă până la 4 ani, service în maximum 5 zile.
Oare este adevărat? Nu putem verifica unele facilități decât dacă vom comanda ceva la ei…

Lasă un răspuns

