Femeia se simte, așa cum arată!

Căldura devine din ce în ce mai insuportabilă. Parcurile sunt luate cu asalt. Băncile de pe alee , cele de la umbră sunt veșnic ocupate. Astăzi am și eu o întâlnire în interes de serviciu și fiind mai devreme în zonă, mă decid să mă relaxez pe o bancă. Până la urmă, după o mică ezitare, iau loc lângă un pensionar, cerându-i politicos, voie. Acesta dă din cap momăind ceva.
Eu am presupus că totul este în regulă și mă așez. Vecinul de bancă este ca un titirez. Adică stă pe loc dar își mișcă ochii în continuu, stânga-dreapta, sus-jos. Apoi aud o exclamare surdă. Privesc și eu în zona respectivă și descopăr o frumusețte feminină, mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată. Pensionarul vede că-l spionez, și mi se adresează cu chef de vorbă:
– Picioare frumoase indiferent de anotimp, este deviza oricarei femei .
– Da?!
– Femeile se îngrijesc tot timpul, mai mult decât bărbații.
– Da?!
– Categoric, manichiură, coafură, epilare…
– Da…da … – brusc îmi dau seama că singurele mele cuvinte sunt doar de aprobare.
– Bărbații doar se bărbieresc și gata. Femeile se dichisesc. Uite de exemplu la doamna de lângă leagăn. Ea sigur s-a epilat cu lama de ras. Are urme pe picior. Doamna la care ne-am uitat înainte, categoric a folosit ceara de epilat
– De unde stiți?
– Sunt expert. Am lucrat în ultimii ani la un salon de înfrumusețare.
– Interesant.
– Da. Femeile sunt sarea și piperul vieții unui bărbat. Dacă femeia este frumoasă, atunci și bărbatul de lângă ea, se simte bine.
– Aveți dreptate…
– Eu am lucrat cu multe paciente. Am o fobie…îmi plac. Tot ce este frumos, place.
– Așa este.
– Eu însă sunt de părere să se folosească ceara elastica
– Este mai bună?
– Categoric…
Atât îmi mai spune pensionarul pentru că începe din nou să-și miște capul ca un titirez. Încep să apară oamenii de la servici și locul devine aglomerat. După câteva minute, se așterne liniștea. Îmi privesc ceasul, văd că se apropie ora de întâlnire și dau să plec. Pensionarul îmi face semn zicând:
– Fata mea are o firmă de înfrumusețare. Cele mai bune și economice produse sunt la EpilatPro , Să-i spui prietenei cu care te întâlnești. Dacă treceți pe aici îți pot face recomandări. Ochii unui bărbat nu mint. O privire spune totul. O femeie admirată, este una frumoasă, atât în interior cât și în exterior.
– Bine…La revedere!
Nu i-am mai spus că am întâlnire în interes de serviciu pentru a nu-l provoca la alte discuții. Acum se uită la frumoasa blondă îmbrăcată în rochiță roșie, apoi probabil la frumoasa care aleargă….Ho! Am ajuns să mă molipsesc…mă uit și eu…remark și eu…
34 Si ea la plimbare

Lasă un răspuns

