Tableta, cadoul ideal pentru oricine!

Este toamnă. Deci, se apropie cu paşi repezi iarna, implicit şi luna cadourilor. Este adevărat că atunci se oferă “atenţii” celor din jur, dar uneori ne mai facem şi noi singuri câte un cadou! 
De ceva timp, doresc să-mi achiziţionez o tabletă, motiv pentru care am început să fac cercetări legate de acest produs. Doar cine nu caută, nu găseşte, motiv pentru care am petrecut ceva timp pe internet, care mi-au edificat mai multe dileme.
Văzând varietatea de mărci, caracteristici dimensionale, mi-a fost mai greu să mă decid.
Important este să ţinem pasul cu tehnologia şi în acelaşi timp, să avem obiecte care ne sunt într-adevăr utile, atât în ocazii speciale, cât şi în viaţa de zi cu zi.
Până la urmă, am luat o decizie. Adica mi-a plăcut nJoy , adică mai precis tableta Devi B700 .
M-a interesat în primul rând tipul de procesor , rezoluţia, dimensiunile. Cu cât garanţia unui produs este mai mare, cu atât avem certitudinea că este mai bun.
Intrând în zona detaliilor , am observat că tableta Devi B700 este echipată cu un ecran LCD ce ofera o rezolutie de 1024 x 600 pixeli. Am descoperit de asemenea că dispune de o cameră video frontala de 0.3MP.
Aceasta are procesor Dual-Core Cortex A9, de 1 GB de memorie DDR si 8 GB memorie interna cu posibilitatea de extindere printr-un card microSD. Deci dacă voi începe să fiu un fan al jocurilor, cum am fost cu ceva timp în urmă, le voi putea rula uşor.
Greutatea tabletei nJoy este una accesibilă pentru a deveni un statornic partener de călătorii. Are doar 330 de grame. Mă gândesc ce haios ar fi, deplasându-te cu bagate, tip rucsac, sau plasă într-o mână, efectiv, poţi rula aplicaţii pe tabletă, chiar şi aşa! 
Deci, concluzia este, că îmi voi achiziţiona o tabletă, aşteptând cu nerăbdare, să plec în călătorie, de sărbători, împreună cu acest “accesoriu”.
Abia aştept să-mi achiziţionez o asemenea tabletă, deşi o să fie mulţi cârcotaşi care or să-mi pună beţe în roate… O să aud că mi se spune:
„Ce nevoie ai de tabletă, nu ai destule în casă?”
„Nu ai laptop, nu ai…x lucru?”
Alţii vor spune:
„ Aşa cum eu nu am, nici tu nu ai nevoie…” – deci nu trebuie să ai mai mult decât alţii…este bine să te limitezi!
„Vrei să umpli iar în casă cu lucruri pe care nu le foloseşti?!”
Normal ca va face parte din decorul casei, dar va util atât în interiorul casei cât şi în afara ei.
Dar un lucru este cert, mereu când vrei să avansezi în evoluţie, vor fi unii care să te tragă înapoi, iar alţii care să-şi de-a un impuls pozitiv. Aşa este viaţa, aşa sunt oamenii.
Important este să fim noi înşine, aşa cum ne simţim bine !
475x

Lasă un răspuns

