Gogonel parfumat

Gogonea intră val-vârtej în sufragerie, utiându-se la Pătrăţel şi Gogoşar, care-l priveau nedumeriţi. Ţopăie într-un picior, descriind un cerc în aer. Gogoşar îl priveşte uimit, iar Pătrăţel, se ridică de la locul său, ieşind.
Gogonea rămâne perplex. Se aşează la locul său, puţin îngândurat. Gogoşar decide să rupă tăcerea:
– Ce ai păţit?
– Nu simţi nimic?
– Ar trebui?
– Credeam că da…
– Ce anume?
– Nu contează.
– Simt miros de iarnă.
– Da…este toamnă încă….
– Ai băut o bere?!
– Nu…nu…
– Este cumva un miros de parfum ? – întreabă zâmbind Gogoşar.
– Da. Am luat parfumuri originale şi vroiam părerea celor din jur.
– M-ai ales a mea…
– Da…da…Cum este?
– Super! Mi se pare cunoscut.
– Parfumul te reprezintă – spune Pătrăţel, care apare în mână cu un parfum
– Am crezut că nu ţi-a plăcut şi ai plecat – spune Gogonea
– Mda…
– Dar ăsta este parfumul meu! Miroase la fel… – spune Gogonea privind la ceea ce avea Pătrăţel în mână
– Normal că miroase la fel. Eu l-am luat de pe un site OnlineParfum. Adică…
– L-ai primit cadou…. – spune Gogoşar.
– Aşa este. De la cineva care ţine la mine
– Vai..vai… – bombăne Gogoşar
– Da. Aşa este – concluzionă Pătrăţel.
– S-o crezi tu! – răspunde Gogoşar.
– Am nevoie de ajutor! Heelp! – strigă Gogonea, încercând să intre în vorbă
– Ce este Gogonel – întreabă într-un glas Gogoşar şi Pătrăţel
– Merg la o nuntă. Vreau să mă dau bine pe lângă …cineva
– Aha! Să nu fie mireasa!
– Da, marele cuceritor – spune Gogoşar.
– Am nevoie de părerea voastră.
– Dă-i bice. Dacă îţi place – spune Pătrăţel.
– Dacă şi ea vrea… – spune Gogoşar
– Nuuu. Eu vreau să ştiu dacă acest parfum mi se potriveşte. Aşa îi studiez şi ei gusturile, apoi îi ofer şi ei.
– Ce anume? Parfumuri barbati ?
– Nu…Pentru femei.
– Măi…află şi tu ce parfum îi place şi gata – spune Gogoşar.
– Tu du-te parfumat aşa şi vezi dacă o atragi – spune Pătrăţel.
– Vezi să n-o atragi prea mult – râde Gogoşar.
– Poate dispari şi nu te mai vedem. Lasă-mi mie parfumul să nu se strice…că doar ai văzut că şi eu îl folosesc! – spune Pătrăţel
– Voi aveţi glume în program! – oftează Gogonea
– Inimă frântă…O să fie bine.
– Da…da…Pătrăţel.
– Să ne povesteşti – spune Gogoşar care-şi ocupă locul obişnuit în sufragerie
Liniştea instalată este întreruptă de gălăgia peruşilor, aflaţi pe balcon.
– Uite, şi ei se iubesc – remarcă Pătrăţel.
– Se ceartă…vezi…. – spune Gogoşar
– Nu le place parfumul! – râde Gogoşar.
– Bine…Glumiţi…Dar să vedeţi ….ce voi face…
– Ce anume?
– Nu vă spun. Plec să mă pregătesc.
– Distracţie plăcută.
– Mulţumesc.
Gogonea iese din peisaj. Gogoşar se uită la telenovela pe care o urmărea, iar Pătrăţel priveşte meciul la televizor, în surdină, pentru a nu fi alungat …
După un timp se aude sunetul mobilului. Atât Gogoşar, cât şi Pătrăţel îşi verifică telefoanele:
– Mesaj de la Gogonea.
– Auzi că-i place fetei…
– Normal. Eu am lucruri de calitate. S-a luat după mine – subliniază Pătrăţel.
– Wow..
– Auzi că fata este …
– Măritată!
– Haha!
– Măcar s-a ales cu ceva de calitate.
– Poate cuceri alte fete…

Lasă un răspuns

