Alături de un fotograf de nunta din Bucuresti

Acum câteva săptămâni am fost nevoit să plec la o nuntă, în capitală. Evenimentul mi-a fost readus în memorie, în momentul când am primit un plic, ce conţinea un DVD cu titlul “foto video nunta Bucuresti” .

Din acel moment, primordial a fost să vizualizez pozele. Am început să-mi aduc de acel eveniment…
Mă pregătisem din timp, cu ţinuta şi programul pentru deplasare. Normal, înainte să plec, am descoperit cămaşa sifonată, pantofii prăfuiţi…Eh, le-am remediat, adică am ales altele! 

Apoi am coborât în faţa blocului, aşteptând maşina cu prieteni. După câteva minute, pe strada pustie, pe unde trecuse doar o femei cu un câine, care se uita ciudat la mine …, apare maşina salvatoare.
După ce urc, brusc mă apucă o durere de cap groaznică, stare de vomă, stare de oboseală. Prietena şoferului vede că sunt palid, ca şi cum vroiam să mă potrivesc cu noua cămaşă, şi îmi dă verdictul: sunt “deocheat”, iar eu simt că-mi pierd energia.
Stau şi meditez… dacă o singură femeie care era pe stradă, a reuşit să-mi ia energie, apoi la nuntă, unde vor fi mult mai multe…ce va fi?!
Prietena amicului se ocupă de mine, făcându-mi nişte chestii cu apă şi chibrituri, după care mă simt ceva mai bine. Răsuflu uşurat, aţipesc…După ceva timp, mă trezesc buimac, dar sunt vioi. O mică durere de cap, se pare că vrea să fie perechea mea la nuntă.

În câteva ore ajungem la locul petrecerii. Lăsam fata să se schimbe de haine în maşină şi noi aruncăm câteva priviri în jur.
Fetele par să fie sărace…au rochii scurte, probabil din lipsa de bani, au cumpărat material mai puţin…
După un timp, cam cât jumătate din timpul deplasării cu maşina spre local, apare şi prietena amicului. Ne deplasăm spre intrare. Acolo, ea se opreşte şi începe să se mai aranjeze vreo trei minute, urmăriţi de un fotograf nunta, ce filma pe miri, părinţii lor, naşii, ce stăteau cu paharele de şampanie, alături de chelneri, pentru a ciocni un pahar cu noi.
În sfârşit, aşteptarea acestora este finalizată , ajungând şi noi la ei. Întâmpinaţi cu tot “tacâmul” de ei ( nu este vorba de tacâmurile de la mese ), reuşim să scăpăm cu bine din multitudinea de pupăceli şi urări, fiind orbiţi de un blitz , semn că avem prima poză, un foto video nunta în albumul amintirilor.
Apoi mergem spre mese, unde ne căutăm cartonaşele albastre cu nume ( bine că nu sunt roşii, să ne elimine din “meci” ). 

Echipa de filmare şi fotograful, caută ineditul, personajele principale, invitaţii, veselia… Cum apare ceva nou, pac, încă un foto video nunta .

Fiecare trăieşte momentul cum poate, cum simte…fericit, trist…obligat…Depinde şi de rolul său la o nuntă: mirele şi mireasa participă activ, naşii trebuie să asigure atmosfera, socrii şi părinţii să fie la înălţimea situaţiei, invitaţii să petreacă. Cei de la masa oficială, trebuie să aibă mereu chipurile vesele pentru a nu trezi comentarii.
Majoritatera persoanelor feminine se îmbracă în negru…culoare elegantă şi sobră…dar şi tristă…încă o nuntă…încă o ocazie pierdută ( pentru fetele nemăritate ) …sau încă unul îşi îngroapă burlăcia ( gândesc doamnele )! Negrul e sexy, cu cât este mai mică cantitatea de material folosită!

Colegii de masă erau veseli din cale afară. Am aflat că se numesc Muică şi Puică. Primul dintre ei, era cel mai important invitat, participase la nuntă de la A la Z. Aşa am aflat, că el aflase despre serviciile unui fotograf nunta de pe un site cu informatii utile pentru cei care au nevoie de servicii foto video nunta, recomandîndu-l mirelui care-l acceptase tacit şi fericit că rezolvase o problemă legată de nuntă.
Muică al nostru îşi începuse activitatea de nuntaş, de dimineaţă. El a însoţit alaiul de la mire, de acasă.Normal, a trebuit să bea un păhărel cu mirele, să cinstească!
Apoi au plecat spre naşi. Acolo , normal se mai ciocneşte un păhărel…De la atâta păhărele, trebuie şi o prăjitură, că doar totul arăta ca la o cofetărie…Apoi un suc şi a mai mers o tărie.
Apoi s-a plecat după mireasă. Acolo, încă un păhărel, normal, în cinstea miresei. Iar prăjituri, suc… Apoi repede la cununia civilă. Acolo, gata, căsătoria este legalizată. Muică al nostru a mai băut un păhărel, în cinstea acestui eveniment.
Apoi fuga la biserică. Pregătiri de plecare spre sala de mese, dar Muică al nostru era deja ameţit…de vesel…
Acesta a ajuns mai târziu la masa festivă, urcând la etaj în restaurant, unde a băut o şampanie şi apoi a descoperit că era la altă nuntă!
Eh, asta a fost, apoi a coborât la parter, a mai servit o şampanie şi a nimerit nunta pe care o căuta. A rămas fără cuvinte după atâtea cinstiri…
Se deschide dansul, masa şi petrecerea!
Între timp, apare formaţia, începe petrecerea, apar primele băuturi…pentru unii.
Pe ringul de dans, după un vals al mirilor, apar trei cântăreţe : o blondă, o brunetă şi o roşcată. Văzând ce înalte sunt, intru în panică, gândindu-mă că m-am îmbătat înainte să consum ceva…Dar descoper că acestea, au nişte pantofi cu tocuri cât…”China de mare”, subţiri, ca un băţ de chibrit.
Muzicanţii se informează despre locurile de provenienţă ale nuntaşilor, pentru a alege melodii specifice. Şi dă-i cu cheful.
Muică al nostru gustă tăria de la masă şi i se pare că este apă colorată! Omul a avut experienţe destule pînă acolo, deci trebuie crezut! Sesizează bolborosind, mirele care descoperă că barmanii au greşit sticla , în loc de tărie era chiar apă colorată…şi nu doar pentru Muică ce era deja ameţit , şi ci pentru alţi invitaţi….
Chelneriţele îşi cer scuze întinzându-se să ia paharele greşite, „descoperind” câte un decolteu…ce topeşte orice supărare a lui Muică….
Muică al nostru devine erou, ceilalţi invitaţi ar fi băut apa colorată , apoi ar fi avut o părere proastă despre nuntă…
După acest incident, barmanii au uitat să mai greşească…
Bravo Muică, trăiască nunta!

Săracul Muica, fericit, verifică toate băuturile. La sfârşitul nunţii, constată că nu mai are curajul de a pleca. Rămăsese pe loc, iar mirii, naşii şi rudele acestora şi ei stăteau…. aşteptând eliberarea ringului….
Mesele se goleau, scaunele se strângeau dar Muică al nostru prindea cu greu curajul plecării…..

Hai cu Muică,
La o ţuică,
Că petrecerea e pe val,
Băutura în aval.

Încă una şi mă duc,
Dar nu ştiu de cine să apuc,
Că totul se învârte,
Chiar şi cerul se roteşte.

Muică hai acasă,
Că te aşteaptă de la masă,
Să-ţi revii din băutură,
Că o iei pe arătură!

La sfârşit, un bărbat îmbrăţişa stâlpul de electricitate, altul se învârtea în cerc iar una dintre femei, îşi trezea bărbatul lovindu-l cu poşeta. Puţin mai departe, o pipiţă, îşi trăgea fusta în jos, crezând că este elastică….toate acestea au fost văzute, reperate şi prezentate pe DVD-ul cu foto video nunta.
În acele momente mi-am revenit şi eu din mica boală, dar era prea târziu. Petrecerea se terminase. Toţi erau în momentul urărilor de bine, a pupăcelilor, complimentelor şi “bye, bye”.

Din cauză că cheful meu de petrecere a apărut mult prea târziu, datorită stării mele, eu şi un fotograf nunta , eram cei mai trezi.

Eu eram obosit, aşa de tare că parcă şi acum am obosit, motiv pentru care închei scurta mea amintire, din albumul vieţii, alături de alte persoane simpatice, participante la eveniment.

2 răspunsuri la Alături de un fotograf de nunta din Bucuresti

  1. Dianette spune:

    Foarte mişto”” ai relatat…🙂

Lasă un răspuns

