În căutarea timpului pierdut

Liniştea plăcută şi relaxantă este întreruptă de o bătaie scurtă şi puternică. Privind în jur, soarele puternic pare să ne orbească, iar adierea uşoară a vântului ne aduce aminte de existenţa acestuia. Totul pare în adormire, motiv pentru care, ne simţim vlăguiţi. Un somn bun, ar fi nimerit….Dar din nou, o bătaie scurtă şi puternică ne ridică din amorţire. Nu este nimeni, nicăieri. Nebunia nu ne-a cuprins deci, ce-o fi?
O privire scurtă în zonă, nu pare să aducă indicii noi. Starea de somnolenţă reapare… Din nou se aude o bătaie scurtă şi puternică. Până la urmă, prin viu grai, adresăm întrebarea care ne stătea pe buze:
– Cine este? Şi ce vrei?
– Sunt timpul. Eu sunt într-o continuă cursă….

De multe avem impresia că timpul trece prea repede fără a reuşi să facem ceea ce ne propunem. Descoperim că, deşi timpul a trecut, nu se vede nimic în urma lui… Parcă nu am făcut nimic deşi am fost ocupaţi tot timpul.
Adică mai precis, am pierdut timpul, la figurativ, căci la propriu…ar fi un dezastru.
Viaţa o măsurăm în diferite perioade de timp. Acest timp, ne arată evoluţia noastră de-a lungul propriei existenţe, care se intersectează cu viaţa celor din jurul nostru.

Aşa cum urmărim temperatura corpului nostru prin termometru, tensiunea prin tensiometru, aşa evaluăm timpul cu ajutorul unui ceas , care este mai mult decât util în ritmul agitat al vieţii .
Acest obiect, pentru unii indispensabil, ne arată momentul oportun sau necesar anumitor „treburi” pe care trebuie să le efectuăm.
Un ceas dacă nu este din gama acelor ceasuri originale , ne poate oferi o surpriză neplăcută: să meargă prost şi să ne înfluenţeze în acest sens. Fie că merge înainte, sau înapoi, timpul nu mai este cel real, fapt care duce la inadvertenţe.
Cele de mai sus, ne obligă să fim atenţi cu alegerea acestui obiect, adică, cum s-ar spune, chiar cu “timpul” nostru. Tot din cauza timpului….este mult mai uşor, sp ne alegem acest accesoriu de pe internet. Alegerea este dificilă, nu pentru că n-am avea detaliile necesare, şi din cauza multitudinii de opţiuni.
Nu contează marca, fie că avem Guess, Timex sau Casio, important este să funcţioneze în condiţii optime, chiar dacă uneori nu ne place, ceea ce indică! Aceste mărci sunt de valoare, de calitate şi pot fi achiziţionate în “timp” util!

ceas pro

Timpul trece indiferent de ceea ce facem .
Privind spre ceas, constat ca a trecut repede timpul, mai ales că l-am petrecut aşa cum îmi place….

8 Responses to În căutarea timpului pierdut

  1. Ştefania spune:

    Foarte frumos articolul. Frumoase ceasuri. N-am mai purtat unul de când eram copil.
    Din păcate, Timpul, nu aşteaptă pe nimeni!
    Un week-end superb îţi doresc! 🙂

    • cluc24 spune:

      Important este sa calatorim alaturi de timp, nu in directia opusa…Multumesc pentru apreciere!
      Fara sa am un ceas, la mana, este ca si cum as fi uitat ceva…
      🙂

      • Ştefania spune:

        Aşa este, şi să-l preţuim, pentru a progresa.
        Sincer, îmi doresc să trăiesc în afara timpului.
        Eu tot ce fac, fac după cronometru, trebuie să mă încadrez într-un anume timp, tot timpul, însă nu port un ceas pe mână. 🙂

      • cluc24 spune:

        Am obosit sa alerg contra-cronometru, prefer sa asist la …scurgerea timpului, vorbind la figurat.
        🙂

      • Ştefania spune:

        Woow ce bine-i de tine că reuşeşti asta!
        Pentru mine fiecare secundă contează. Nu pot s-o văd cum se scurge nici măcar la figurat. 🙂

      • cluc24 spune:

        🙂 ….visul este vis…realitatea este alta…
        Indiferent ce fac, niciodat[ nu am timp!
        Oare vom avea vreodata, destul timp, pentru noi?!

      • Ştefania spune:

        Dacă vrem cu adevărat, putem avea.
        Cred că noi prea mult alergăm după vânt şi nu ne facem timp pentru lucrurile care contează cu adevărat. Conştientizez acest lucru şi totuşi nu schimb nimic. 🙂

      • cluc24 spune:

        Da, ai dreptate!
        Observ ca la toate lumea este la fel…deci este o „boala” pe care o purtam cu noi, fie ca ne place, fie ca nu…
        🙂

Lasă un răspuns

