Din albumul vieţii – vânătoarea…

Femeile sunt de pe Venus, iar bărbaţii de pe Marte, aceasta fiind sursa neînţelegerilor dintre ei, în trecut ( pentru unii mai este valabil şi azi ). Din acele perioade, s-a inventat vânătoarea, fiecare devenind, la rândul său, vânat sau vănător, după cum îşi dorea sau …după cum se nimerea!
A trecut mult timp de atunci, însă vânătoarea continuă şi în zilele noastre!

La început orice ființă trece prin diferite etape legate de existenţa lui. La un moment dat însă trebuie să-ţi iei destinul în propriile mâini. Cel puțin așa s-a derulat povestea mea! Începutul este mereu greu, dificil, totul pare un labirint, plin de piedici.

La început am fost timid în relația mea cu cei din jur, cu oamenii în general, cu fetele în special. De-a lungul evoluției am constatat că nimic nu poate veni în sprijinul acestei probleme, care era una mică la început, ca apoi să devină din ce în ce mai mare!
La un moment dat, brusc am simțit atracția fatală, iar ca prin farmec , am început să intru în graţiile sexului opus.

Cum s-a întâmplat, n-am putut să-mi dau seama, constatând doar, că eram vânat! Între timp, am făcut schimbări majore, atât pe partea psihică cât şi pe cea…estetică. Adică am început să-mi schimb stilul, îmbrăcămintea. Obişnuit să fiu vânat, când acest lucru nu se mai întâmpla, am început să devin vănator, iar culmea, începuse să-mi placă. Îmi luasem legitimaţie de vânător, aşteptând căprioara! Intrasem în jocul vieţii!
Între timp m-am reîntâlnit cu fosti colegi, iar la o discuţie amicală, o persoană de sex opus, a remarcat că mi-am schimbat …parfumul!

După câteva momente de gândire, mi-am dat seama că are dreptate, eu nu am avut niciodată o anumită preferinţă în domeniul cosmeticelor. Aşa am descoperit, că orice detaliu, poate fi un pas mare în destinul unei persoane, chiar dacă acel detaliu pare ceva minor… nesemnificativ.
După cum s-a demonstrat stiințific, pielea bărbatului are un conținut mai ridicat de colagen, fiind cu 20% mai groasă decat a femeilor ( la propriu nu la figurativ ), iar nivelul de sebum este mai ridicat. Pielea bărbatul transpira mult mai repede și mai ușor decât pielea femeilor, poate din cauză că trec prin multe situații dificile! Ridurile apar mai târziu decât în cazul femeilor, însă sunt mai pronunțate. Aşa am descoperit un aliat important, atât acum cât şi în viitor, în Gerovital H3 Men. De când am început să-l folosesc frecvent, totul pare să fie ca un vis…ce devine realitate, în timp.

Am constatat că tot ceea ce părea pierdut, se poate recâştiga, dacă deţii armele potrivite. Arcul pregătit, săgeata potrivită şi inima este cucerită!
Acum doar o simplă prezenţă, tacită este suficientă pentru a obţine , mult râvnita cucerire.
Niciodată un bărbat nu va fi perfect, aşa cum nici măcar o femeie nu va ideală, dar trebuie să profităm de realitate!
Bărbatul nu va recunoaşte niciodată că altceva, în afara propriului farmec, îl va face învingător în jungla vieţii, urmărind vânatul pe care-l doreşte!

Timpul trece şi viaţa trebuie trăită din plin, aşa cum ne-o facem singuri, ajutaţi şi de ceea ce utilizăm în folosul nostru.

Un el de pe Marte, cu o ea de pe Venus, pot fi fericiţi, împreună pe Pământ!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Lasă un răspuns

