Femeia cochetă

Mă uit în jur, în dreapta femeie, în stânga femeie, în faţa femeie, în spate…tot femeie. Lumea este plină de femei! De fapt sunt majoritare….Fiecare dintre ele, iese în evidenţă cu ceva, etalându-şi frumuseţea, fie ea interioară, sau exterioară!

În faţa mea se află o brunetă, cu ochelari care aruncă priviri piezise. Colega ei de discuţii, este o blondă platinată care aprobă tot ceea ce-i spune aceasta.
În dreapta mea se află o roşcată ale cărei priviri sunt pierdute în depărtare.
În stânga se află o femeie pe cât de sobră, pe atât de frumoasă. Înainte să arunc o privire asupra ei, aud o voce caldă , din spate, care discută la telefon. Mă simţeam ca la sevici, unde într-un birou erau numai doamne…şi domnişoare, iar ele s-au auto-intitulat: „biroul mirific”! Aveau dreptate, într-un fel!
Cred că vă daţi seama, că mă aflu într-un autobuz. La prima staţie, urcă o femeie blondă, tunsă scurt, cam la lungimea fustiţei pe care o poartă. Privind-o, ai impresia că restul ţinutei a fost ruptă când s-a închis uşa, dezbrăcând-o parţial.

O nouă staţie. Urcă o fată al cărei decolteu… Ea şi blonda care urcase în staţia anterioară, probabil au pus mână de la mână…bani în comun şi au cumpărat materialul, împărţind apoi, una pentru fusta, cealaltă pentru bluză…
Blonda cu fustiţă, începe să vorbească la propriul ei telefon…Vai…gramatica, limbajul, pronunţia…wow…dacă tăcea….filozof rămânea!

Mă uit în jur să văd dacă mai sunt bărbaţi…Sunt. Era un bătrânel, care o sorbea din ochi pe fata cu decolteu, care este agăţată, de celălalt reprezentant al sexului masculin, aflat în autobuz, un tânăr lăudăros…Indiferent ce spunea fata, el era „atot”-stiutor.

Fuga-fuga, apare şi o grăsană. Văzând-o, îmi aduc aminte de copilărie când fiind un mic sufleţel, mamă mă pusese să stau între două grăsane. Ele vroiau să-mi „ceară prietenia” ( pe atunci nu existau reţele de socializare ) şi mă mângâiau, vorbindu-mi ca unui retardat. Una dintre ele avea atât de mult păr pe corp…că de atunci am aflat că omul se trage din maimuţă! Unii însă, au rămas în stadiul respectiv….

La următoarea staţie, urcă o altă domnişoară care cred că alergase după autobuz, pierzând o parte din haine. Apoi mă gândesc că poate şi-a făcut din puţinul material, toată ţinuta…
Aceasta se aşează în faţă, aranjându-şi părul, precum şi fusta aproape inexistentă, trăgând de aceasta în jos, deşi era conştientă, că nu este din elastic ca să se întindă. Toate aceste gesturi au loc sub privirile celor din jur, adică admirative ale bărbaţilor şi „ucigătoare” ale femeilor.

Fiind înconjurat, fără voie, dar nu sunt supărat pe situaţie, de femei, parcă încep să gândesc ca ele…Aşa cum oamenii la o vârstă înaintată, devin copii, eu înconjurat de atâtea frumuseţi… încep să gândesc….

Vai ce bine că am prins autobuzul. Să-mi aranjez niţel fustiţa ca să mă remarce cei de aici. Ce se uită aşa urât femeia aia la mine? Eh, invidie mare. Hm…băiatul acela …ce dulce este. Aşa uită-te la mine. Las-o pe tipa aia….Ia să mă aplec un pic spre sandale… Aşa, ţi-a plăcut ce-ai văzut?
Ce bine că m-am epilat ieri…Dacă nu ar fi existat epilarea…sigur o inventam eu! Chiar…iasă intru de pe telefon, pe site…Mă soarbe din ochi băiatul…Ia să-mi fac de lucru…A, deci să intru să mai comand un flacon de ceara de epilat cu miere să nu rămân în pană!
Se pare că tipul caută motiv să mă agaţe..A…Uite acuma a urcat un băiat mai fain! Pare mai cu bani…Hm…Trebuie să-l fac să mă abordeze. Trebuie să mă distrez şi eu, doar merit!
Şi moşul ăla se tot uită la mine…Las , el doar cu uitatul rămâne!
Gata! Am făcut comanda pe site la TPB. Bun. Tipul ăsta de produs se potriveşte la tenul meu, este naturală…ca mine  , bine că are aplicator cu rolă proprie! Oare când nu exista ceara de epilat, ce foloseau oamenii? Ce bine că trăiesc în vremurile de acum!
Dacă trăiam în urmă cu ani…brr secole….trebuia să mă…oare ce făceam? Umblam ca o maimuţă… Găseam eu ceva, doar sunt deşteaptă! Oare Eva ce folosise când s-a întânit cu Adam? Deh…. Viaţa este frumoasă când ştii cum să o trăieşti. Gata, mâine îmi şi livrează ceara de epilat de unică folosinţă!
Asta este o noua formula, cu extract natural de miere de albine. Dulce ca şi mine!

ceara-epilat-cu-miere-flacon-100-ml

Ce bine mă simt acum…Parcă aş fi o vedetă. Toate privirile sunt aţintite spre mine. Măi şofere, fii atent, nu te holba în oglindă! De obicei frumuseţea nu merge cu transportul în comun, dar eu sunt excepţia care întăreşte regula!
Hai băieţi, la atac! Uite-l pe Cupidon….Aşa..hai…încă un pas şi o să mă las cucerită….Ce urât se uită aia de pe scaunul de lângă geam! Parcă ar vrea să mă omoare! Ce să-i faci, nu toate pot fi ca mine! ”

Nu ştiu de ce, dar deşi călătoresc rar cu autobuzul, mereu se întâmplă ca o frână bruscă să provoace diferite situaţii, gânduri…imagini. Această inevitabilă frână, a produs momente de panică… Frumoasa blondă aterizase în braţele bătrânelui, care ruşinat, îşi ascunsese chipul în decolteul ei, iar tânărul alergase în faţă la şofer … verificând kilometrajul!

Eu m-a trezit cu telefonul domnişoarei de lângă mine, zburând pe lângă capul meu , în timp ce aceasta spunea ceva…de neînţeles…ori scuze, ori ceva cuvinte nepotrivite unei femei…

În acest timp, prin faţa autobuzului, „aluneca” pe nişte role, un tânăt pensionar!
Lumea se schimbă, iar viaţa îşi urmează cursul…

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Lasă un răspuns

