Călătorind cu Yaris!

„Am avut o călătorie magnifică alături de Yaris!” – m-a întâmpinat într-o zi, un mesaj pe o reţea de socializare, de la un prieten.

La început, m-am „dumirit” cine este prietenul, deoarece îşi schimbase numele cu care apăruse până atunci până atunci pe site, urmând ca apoi să aflu cine este misteriosul Yaris. Din acest motiv îl apelez, iar acesta mă perpeleşte un timp, răspunzându-mi mult prea târziu… Deja îmi făceam planuri pentru următoarele luni, gândindu-mă că trebuie, inevitabil să merg la nunta acestuia cu misterioasa Yaris!

După câteva ore de asteptare, primesc replica mesajului, adică o…poză! Mă uit atent, văzându-mi prietenul într-o superbă maşină, marca Toyota , alături de prietena lui, pe care ştiam de mult timp. Imediat îi trimit un mesaj scurt cu mai multe semne de întrebare.
Acesta îmi răspunde cu nişte “maimuţoi” care râd de se prăpădesc…săracii… 

După câteva secunde, acesta mă apelează telefonic, direct:
– Îţi place maşina?!
– Normal. Este a ta?! Cât costă?
– Nu încă. Am testat-o.
– Aha…Cu prietenul tău …Yaris, nu?
– Nu…nu….Yaris este noul Toyota!
– Chiar?
– Da. Intră pe site la ei şi te poţi înscrie la un test-drive. Poate câştigi şi un premiu!
După această scurtă convorbire, mă liniştesc pentru că nunta se mai amână şi încep căutările legate de noua apariţie în domeniul maşinilor.

Astfel, am aflat, că la începutul lunii octombrie, s-a lansat în România noul model Yaris de la Toyota. Cu acest prilej, se organizează un concurs cu premii, întitulat „Yaris în orașul tău”, care se ţine până în 10 noiembrie 2014. Premiul cel mare este o călătorie la fabrica Yaris din Valenciennes, Franța, având asigurat atât transportul cazarea cât şi masa.

Interesant, mai ales că înscriindu-mă pe site, mă programez pentru un test-drive şi pot realiza poze live, videoclip cu această maşină, trimitând apoi materialul pe contul meu , creat la toyotamea.ro. Se pot adauga poze personale , alături de cei dragi, de personaje memorabile ( chiar dacă sunt statui…aşa ca multă lume în ziua de azi când vine vorba de făcut una-alta ) , clădiri şi monumente.

Reprezentanţele din București, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tg. Mureș aşteaptă clienţi.

Cum se spune, cine nu încearcă, nu câştigă deci…nu se ştie de unde sare iepurele…Yaris!

Yaris

Sună frumos…mergând cu Yaris, spre Paris! 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

2 răspunsuri la Călătorind cu Yaris!

  1. […] Tipter: Illusion este una din preferatele mele. Si Ratzone. Si Lori Milu sau cluc24. Sunt foarte multi de care m-am […]

Lasă un răspuns

