Un parfum numit “gelozie”

Nu toată lumea este fericită atunci când iarna își face apariția. Motivele însă diferă de la persoană la persoană, de la zonă la zonă, și nu numai…Totuși acest anotimp are privilegiile lui!

Perioada Sărbatorilor de Crăciun este mereu asemuită cu venirea iernii. Bucuria primirii unor cadouri, mai ales dacă acestea sunt cele dorite, pune pe plan secund frigul și problemele legate de dezăpezire. În acele momente, ninsoarea se încadrează perfect în spectacolul sărbătorii.

Normal, dacă primi cadouri, la rândul nostru, suntem nevoiți să oferim și noi. În fiecare an, lista persoanelor care vor face “schimb” de cadouri este .. doar puțin modificată, motiv pentru care , imaginația noastră, pentru achiziționarea unui produs util, poarta un rol important.

Pentru doamne, un produs mai mult decât util și folositor, este parfumul.
Parfumul nu este doar un obiect, aceasta reprezintă persoana în societate. Un parfum trebuie ales astfel încât să-i placă atât celui care-l folosește cât și celor din jur.
Ce poate fi mai greu pentru un bărbat, decât alegerea unor parfumuri ideale pentru femei ?

Căutând un asemenea produs, am fost uimit văzând multitudinea de brand-uri, tipuri, utilizări și alte aspecte, care sunt deosebit de importante pentru alegerea acestora.
Am încercat să atrag mai multe persoane în discuții, în a le “trage de limbă”, pentru a afla care produs, marcă se potrivește și unei persoane dragi mie. Din acest motiv, pentru început, am fost mai atent la reprezentantele sexului frumos, dar brusc mi-am dat seama că insistența mea, putea fi interpretată cu totul altfel! Mă apropiam de ele pentru a simți adierea parfumului folosit, asta până când am descoperit, că toate mi se păreau la fel…dar concluzia era alta …. sunt răcit!

Apoi am trecut la planul de rezervă, aducând unele discuții, cu anumite persoane, spre scopul dorit de mine. Dar am fost pus şi mai mult în dilemă.
Am cercetat și prin “zona” unde erau depozitate aceste parfumuri de persoana căreia doream să-i ofer un asemenea cadou, acolo văzând o multitudine de arome, mărci…dar tot nu m-am lăsat descurajat!

Mi-am luat inima în dinți ( dar nu așa tare pentru a nu mi-o rupe ) și m-am prezentat la un magazine de parfumuri, pregătit ca pentru un examen la facultate. Ajuns acolo, am trăit momente inedite,fiind supus la niște întrebări mai grele decât interviurile pentru un job. După primele întrebări, aveam impresia că alerg după un autobuz, nicidecum că aș fi deja în el, în călătoria spre realizarea scopului meu.
După “terminarea mea”, precum și a discuției, promit vânzătoarei că voi reveni în cursul săptămânii viitoare și dispar din peisaj. Răsuflu ușurat. Oricum, am aflat multe informații care mă vor ajuta în viitor. Astfel am aflat că parfumul trebuie ales în funție de anotimpul în care se utilizează, de pielea persoanei, de eventuale alergei ale acesteia. Este greu dar nu mă dau bătut!

Atunci când cineva este hotărât să urmeze o anumită cale, brusc i se oferă o oportunitate. Pentru mine, a fost internetul în general şi Online Parfum în special. Am studiat ofertele şi am ales un parfum Nina Ricci care spre bucuria mea a fost ceva potrivit. Oricum îmi luasem şi o precauţie ,în cazul în care nu obţineam un rezultat satisfăcător. Concret, beneficiam de garanția „money back” , adică returnarea integrală a contravalorii produselor, în cazul în care nu eram mulţumit de el. Nu am avut răbdare să aştept până se apropie sărbătorile, oferind ca un copil nerăbdător, cadoul de Crăciun…

Nina-Ricci-Nina2

În acest fel, sunt fericit că totul a mers perfect, “punct ochit, punct lovit” şi pot aştepta relaxat sărbătorile. Acum am experienţă în alegerea acestori parfumuri, ajutând cu sfaturi, cred , utile pe alţi prieteni.

Pe lângă acest parfum oferit cadou, mi-am comandat şi pentru mine, un parfum Antonio Banderas black care pare să producă gelozie în jur…. 

Din acest moment, căutând ceva, pentru cineva, mi-am găsit , chiar mie, parfumul preferat! Cine caută, găseşte…mereu!

Atenţie ce cauţi, că cine ştie ce găseşti! 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Lasă un răspuns

