Farmecul unei femei…

Viaţa de multe ori ne oferă surprize, plăcute sau nu, de-a lungul existenţei noastre. De curând, am revenit în cadrul unei firme unde mi-am întâlnit, fosti colegi de la un alt loc de muncă. Orice revedere este una plăcută, iar amintirile din trecut revin în memorie.

Trecerea anilor, lasă amprente asupra tuturor, atât în plan fizic, cât şi în cel psihic.
În timp, oamenii devin mai buni, mai egoişti, mai „fuduli”, mai îmbătrâniţi. Dacă la partea psihică a omului, se poate lucra şi rezultatele ţin doar de acel „eu” al fiecăruia, pe planul fizic, natura trebuie să vină în sprijinul nostru.

Fără intenţie, am auzit o discuţie între două doamne, care , de când le ştiam, erau mereu disperate să fie la modă, elegante, „strălucitoare” şi frumoase. Natura le-a înzestrat cu tot ceea ce au vrut, dar timpul le-a „atacat” nemilos.
Una dintre ele, îi recomanda celeilalte, utilizarea unor produse Farmec , adică mai exact , produse dermatocosmetice. Cealaltă era ezitantă dar dispusă să facă orice pentru a se menţine în top!

Acestă discuţie rămânea uitată undeva în memorie, dacă nu se întâmpla că peste trei zile fiind la o petrecere, de botez , să asist la o discuţie similară.
Naşa de botez tocmai se „împrospătase” discutând cu o prietenă la ieşirea din restaurant. În discuţia lor, apare şi mama copilului botezat. Printre discuţiile legate de sarcină, familie, era inevitabil să nu se discute şi despre frumuseţe.
– Cum, nu ştii de Gerovital H3 Derma + ? Imposibil – se lamentă naşa.
– Este ceva legat de dr. Ana Aslan?
– Da. Categoric ai aflat că cosmeticele de la Gerovital sunt prima gamă anti-age din lume!
– Încă nu am nevoie de ele – spune fericită mămica
– O să vezi cum trece timpul. Zboară. Odată şi odată tot ai nevoie de Gerovital Doctor în Frumusețe . Chiar ţi-am luat câteva produse de la ei, cadou.
– Multumesc. Am văzut. O să le studiez pe îndelete diseară!
– Aceste produse sunt creată în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății, vezi că ele diferă mult, în funcţie de nevoi și sensibilități ale pielii și părului
– Da, ştiu. Procesele vieţii sunt ireversibile, din păcate.
– Dacă ai grijă de piele din timp, va fi mai uşor cu anii care or să vină peste noi.
– Categoric. Eu am un început de acnee.
– A…am observat. Ţi-am adus un produs care te ajută.
– Mereu ai fost o femeie care să iasă în evidenţă!
– O viaţă fără riduri, demonstrează o viaţă sănătoasă!
– Eu am folosit un fluid de curăţare şi demachiere de la Farmec şi mi-a fost de folos…. – intervine în discuţie a treia femeie.

Cele trei doamne au părăsit locaţia unde au purtat discuţia de mai sus, iar eu mi-am dat seama că pentru femei, frumuseţea nu este doar un moft, este o necesitate

sampon

Fiecare persoană vrea să se simtă bine, în propria piele. Faptul că te simţi bine, te face mai puternic, iar totul pare mai uşor de realizat în viaţă!

Psihicul omului depinde mult de starea lui fizică! Dacă nu eşti mulţumit de tine, nu eşti sigur pe tine, mereu vei ezita în tot ceea ce faci!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Lasă un răspuns

