Fiecare este un artist…

Gogonel intră în camera unde Pătrățel era preocupat cu problemele casnice, adică mai exact, turna cafeaua în căni. Gogoșar privește cu uimire spre ceea ce ținea în mână Gogonel, remarcând:
– Ai devenit colecționar de artă?
– A…zici de tablou… – răspunde în doi peri, Gogonel.
– Da, normal. Ai și altceva?
– Păi, m-am gândit să-mi folosesc latura creativă. Să fiu un artist. De aceea am apelat la magazinul Mustash
– De acolo ai cumpărat tabloul?
– Nu…vai! Eu nu cumpăr, produc! De acolo mi-am cumpărat pensule pentru a picta. Este un magazin vechi, din 2009, deschis întâi în Tg. Mures, apoi în București. Materialele sunt excelente, fabricate în Anglia, Germania, Danemarca, Ungaria, China, Polonia.
– Mda…nu ai febră – constată Pătrățel în timp ce ţinea mâna pe fruntea lui Gogonel. Doar nu-mi spui acum, că tu ai pictat tabloul!
– Nu. Este un model, pentru inspirație.
– Dar ce te-a apucat așa brusc?
– Păi particip la un curs de artă…pictură.
– Serios?
– Da.
– Și cine îl ține – întreabă Gogoșar, ce tot apare și dispare pe ușa din sufragerie
– O pictoriță frumoasă…celebră…
– Cred că contează mai mult frumusețea…
– Ei…nu vedeți voi, artistul din mine!
– O să vedem, când realizezi prima capodoperă!
– Lasă…vedeți voi…Acum, că v-am văzut, plec la cumpărături și mă apuc de treabă! Au oferte şi promoţii, pachete de pânză la diferite dimensiuni, la fel şi sevalet cu trepied metalic..toate accesoriile necesare pentru celebritate!
– Păi de ce nu cumperi online? Uite…
– A intrat Gogoșar pe site – remarcă Pătrățel.
– Mă verifică! – constată Gogonel
– Uite ce scrie.
– Ce anume? – sare speriat Gogonel
– Saptamana reducerilor la materiale pentru artisti incepe pe 21 noiembrie si se termina pe 28 Noiembrie – Vineri – Black Friday.
– A! Este bine. Mă speriesam că or fi închis…Deci voi petrece Black Friday 2014 la Mustash .
– Păi cum să abandoneze niște artiști, ca Gogonel!
– Chiar, ce nume de artist îți alegi? – întreabă și Pătrățel.
– Mai discutăm – dă replica Gogonel, care-și ia tabloul plecând triumfător!

– O fi vreun viitor Tonitza – zice Pătrățel.
– Nu știi de unde sare …artistul! – îl completează Gogoșar
– Trebuie să avem grijă de el! – zice Pătrăţel
– Păi nu avem?
– Mai mult…dacă ajunge celebru…îl punem acum să ne ofere autografe şi apoi le vindem pe bani grei…
– Afaceristul Pătrăţel! – remarcă Gogoşar
– Da…Ştii am auzit de produsele care le ia Gogonel…unele fac adevărate minuni fără a fi nevoie de intervenţia omului…. – trage concluzia Pătrăţel care soarbe din cană , gânditor.

Lasă un răspuns

