Prieten cu produsele naturiste de la Vegis

Toamna începe să-și facă simțită prezența. Frigul este tot mai insistent şi face tot posibilul să intre în viața celor din jur.
Pătrățel simte că dinții încep să intre în „horă” , clănțănind. Încearcă să-i convingă că nu este momentul oportun. Ia repede o gumă de mestecat pentru a-l folosi ca aliat.
Simte că lupta abia începută, este ca şi pierdută, deci, aleargă repede la Gogoșar. Deschide ușa cu putere, aterizând direct în bucătărie, unde, gazda îți savura ceaiul, care-i cade din mână, de sperietură
– Cioburile aduc noroc – spune Pătrățel care ajută la adunarea acestora.
Gogoșar momăie ceva, apoi oftează. Se aşează din nou la masă, toarnă ceai în două căni, din care una o întinde noului venit.
– Ce este?
Ceai răceală și gripă Natura Grip . Ia, văd că ai nevoie!
– Mulțumesc. Esti un adevărat doctor!
– Mulțumesc…. Dacă eu nu am grijă de mine, cine să aibă?
– Păi…ai dreptate. Dar să iei medicamente în neștire…nu este recomandat!
– Eu folosesc produse naturiste , știi doar!
– Da…da. Ce bun este!
– Ai primit ceva de la mine care să nu fie bun?
– Nu…Trebuie să-mi cumpăr și eu niște ceai.
– Ce mai astepți! Poți comanda ce vrei, cât vrei.
– De unde le iei?
– De la Vegis.
– A…mi-ai mai spus!
– Și, m-ai ascultat?
– Nu…adică da…dar nu am putut…am uitat…
– Păi, este cel mai simplu, de spus!
– Nu…chiar vreau să-mi iau!
– Bina. Un sfat , ca să nu uiți.
– Care?
Aboneaza-te la Newsletterul Vegis pentru a fi la curent cu super ofertele de Black Friday! Și nu numai! Primind mereu informații, pe mail, sigur nu vei uita!
– Mulțumesc. Bună idee!
– Da…da…Să o și văd în practică!
– O să vezi. Acum fac comanda, iar când îmi livrează produsele, le aduc la tine.
– De ce?
– Păi, tu faci cel mai bun ceai. Și așa noi stăm cel mai mult la tine!
– Așa este – aprobă Gogonel, care apare și el în zonă.
– Tot ce faci tu este perfect!
– Și sănătos.
– Și naturist!
– Măi…măi… – oftează aprobator Gogoșar. Oricum, acum comand niște produse, pentru a mă feri de răceală.
– Și noi vrem – hotărește Gogonel.
– Se aprobă – bate palma Pătrățel cu Gogonel, spre amuzamentul lui Gogoșar
– Bine. Uite acum mă ocup, naturist, de sănătatea voastră…a noastră! Eu sunt sănătoasă, voi… – constată Gogoșar privind spre Pătrățel care-și acoperă repede gura dar nu și … strănutul!

vegis

Un răspuns la Prieten cu produsele naturiste de la Vegis

Lasă un răspuns

