Maimuţel în dilemă

Liniştea din jur este întreruptă de comentariile în surdină, ale lui Pătrăţel şi Gogonel. Maimuţel îi priveşte, neliniştită. Gogoşar obsearvă totul, cu coada ochiului. După un timp, Maimuţel se adresează fratelui ei:
– Pătrăţel, te duci până în piaţă?
– De ce? Am fost săptămâna trecută!
– Vrei să mâncăm o dată pe săptămână?
– Nu…Dar ce-ţi trebuie?
– Vreau să fac nişte prăjituri…

Cuvântul magic, îl ridică din fotoliu, pe Pătrăţel, care-l trage de mână pe Gogonel:
– Hai cu mine.
– Bine…Ce cumpărăm?
– Uite lista – întinde Maimuţel o bucată de hârtie pe care scrisese în grabă mai multe produse.
– Bine…Venim cât de repede putem – spune Pătrăţel care iese din încăpere, urmat de Gogonel.

Maimuţel răsuflă uşurată, privind spre Gogoşar. Aceasta ridică privirea spre ea spunând:
– Vrei să vorbim ceva? Prea brusc te-ai hotărât să faci cumpărături!
– Aşa este. Am o treabă mai …de femei.
– Doar nu esti gravidă!
– Haha…din câte ştiu…nu! Este ceva legat de epilare. Mi s-a terminat ceara şi…vreau să arăt bine! Ştii tu!
– Foloseşti ceară?
– Da. Tu nu?
– Nu. O vecină mi-a recomandat un aparat de epilare definitiva Silk’n Flash & Go .
– Epilare definitivă?
– Da.
– Ce înseamnă? Cum se face?
– Se foloseste un dispozitiv personal, pe baza de energie, care permite depilarea definitivă.
– Este mai bună ca cea cu ceară?
– Categoric. Zona epilată este de peste cinci ori mai mare decât cea tratata de depilatoarele obişnuite. Ca exemplu, grăbindu-mă la o întâlnire neprogramată, pentru zona picioarelor, am avut nevoie de doar 10 minute!
– Chiar? Te-ai întâlnit cu Pătrăţel? El este aşa neprogramat!
– Eh…şi tu! Dacă vrei, îţi dau aparatul meu, iar Gogonel o să leşine la vederea ta!
– Gata! Mă ataci….Deci zici că este mai bine cu tipul acesta de epilare?
– Categoric. Procesul de depilare este pe bază de tehnologie cu laser sau impuls luminos.
– Înţeleg. Dă-mi te rog şi mie. Mă duc şi mă ascund în întunericul camerei să nu mă vadă…
– Nu. Nu este bine! Pe lângă faptul că culoarea părului, densitatea lui , locul unde creşte acesta pe corp au un impact , un impact important, hai că mă repet! , mai este şi mediul “de lucru”.
– Adică?
– Senzorul ce detectează culoarea pielii, poate fi afectat de condiţiile din cameră. Eu m-am păcălit prima oară, apoi m-am interesat şi am aflat unde greşisem. Fusesem într-o cameră întunecată, adică avea o lumină artificială … puternică, iar senzorul de culoare s-a dezactivat. Încăperea trebuie să aibă o lumină moderată.
– Şi merge pe bază de senzor?
– Da. Senzorul , ledul galben al aplicatorului, trebuie să fie îndreptat spre piele.
– Am înţeles. M-ai convins. Mi-l împrumuţi şi mie?
– Da. Ia-l de pe masă.

silk

– A…acesta este! – zice Maimuţel care-şi ia repede obiectul, îndreptându-se spre uşă. Mă întorc!
– Bine. Folosindu-l , te ajută să câştigi timp…şi inima cuiva!
– Bine…Bine…

Maimuţel iese fericită din cameră. După cîteva minute, apare Pătrăţel cu Gogonel, fiecare având câte două plase în mâni:
– Unde este Maimuţel?
– Vine imediat!
– Da…Grăbită să facem cumpărături…acum dispare!
– Adică, ai luat plasă! – râde Gogoşar.
– Da…da…câte două plase – spune Pătrăţel, intrând în jocul vecinei.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Lasă un răspuns

