Pătrăţel, călător pe strada IT

– Salutare! – strigă vesel Pătrăţel, ocupând loc în fotoliul vecinei, Gogoşar.
– Salut – îi răspunde aceasta. Uite Maimuţel, putem cumpăra…
– Iar cumpărături! – oftează Pătrăţel. Sora mea, Maimuţel, mereu este pusă pe cheltuieli…
– Cine cheltuie – întreabă Gogonel care apare şi el în încăpere?
– Auzi! Las-o pe Maimuţel în pace – ripostează , făcând pe supărata, Gogoşar.
– Bine…Bine…Oricum eu o să-mi cumpăr categoric un laptop fain! – se laudă Pătrăţel.
– De când tot zici! – se lamentează Maimuţel.
– A..Da. Vrei să-mi iau altul ca să ţi-l las ţie pe al meu! – răspunde Pătrăţel.
– Eu vreau unul nou! – spune răspicat Maimuţel.
– Of..Atâtea lamentări…aş pleca la plimbare! – oftează Pătrăţel.
– Du-te pe strada IT.
– Ce anume? – întreabă Pătrăţel.
– Acolo găseşti calculatoare şi laptop, pentru tine!
– Pe stradă?
– Da…da… – îi răspunde Gogoşar.
Pătrăţel se ridică din fotoliu şi se asează lângă biroul vecinei. Începe să butoneze , în timp ce Gogoşar merge la bucătărie. Maimuţel ocupă repede, locul lui Pătrăţel, în fotoliu.
Acesta nu acordă nici măcar o privire celor doi din cameră şi începe să vorbească singur:
– Maimuţel…Notează repede! Scrie www.stradait.ro/laptopuri .
Maimuţel ia repede un creion şi o bucată de hârtie şi execută cele spuse de fratele său, sub privirile vecinului Gogonel.
– Mai notează:www.stradait.ro/laptop-dell-latitude-e7240-intel-core-i7-4600u-12.5′-led-ca013le72406em.htm
– Dar ce sunt eu, maşină de scris? – întreabă Maimuţel.
– Nu, copiator. Uite cred că au şi din alea…Repede să nu uităm!
– Trimite pe mail, Pătrăţel – spune Gogoşar ce reapare în cameră, având în mână, o farfurie cu prăjituri.
– Da. Trimit …

Unt

Pătrăţel, pentru prima dată, de când îl ştia Gogoşar, acordă mai multă atenţie căutărilor pe internet , decât mirosului şi a bunătăţilor de pe farfurie. Gogonel se repede şi ia o prăjitură. La fel şi Maimuţel. Doar Gogoşar rămâne cu gura căscată, privind spre Pătrăţel. Până la urmă i se adresează:
– Te-ai lăsat de dulciuri?
– Nu…Nu…Caut acum ceva…Oricum faci o tavă…deci voi găsi ceva în bucătărie! – râde vesel Pătrăţel. Vreau să-mi definitivez lista de cumpărături.
– Să nu închizi site-ul, că vreau şi eu să-mi aleg ceva de acolo.
– Bine…Îţi trimit link – spune amuzat, Pătrăţel.
– Ai glume în program – i se adresează Gogoşar, care revine din bucătărie, agitând un făcăleţ!
– Ha..ha.. Maimuţel, Gogoşar….Pregateste-te de reducerile Black Friday de pe Strada IT! Vino alaturi de vecini, prieteni si famile zi de zi si urmareste promotiile saptamanale!
– Măi, ai temperatură – întreabă Gogonel.
– Nu…Am găsit ceea ce căutam de mult…Vezi, nici nu ştii pe ce stradă să mergi! – remarcă Pătrăţel, care trimite un mail, apoi înfulecă repede două felii de prăjitură. Hm…totul este perfect, pentru familia mea!
– Cine este familia ta? – întreabă Gogoşar cu o voce duioasă.
– Păi Maimuţel, este sora mea…Mă enervează câteodată…dar…treacă-meargă, Gogonel, vecinul meu favorit…şi Gogoşar, vecina favorită!
– Of…linguşitorule… – oftează fericită Gogoşar.

Lasă un răspuns

