Gata de petrecere!

Soarele se pregătește să-și facă apariția pe cer. În timp ce filtrul de cafea semnalizează finalizarea operațiunii efectuate, se aude o bătaie scurtă în ușă. Gogoșar răspunde instantaneu:
– Este deschis!
Maimuțel intră veselă, adresându-se gazdei:
– Vezi că ne pregătește Pătrățel o surpriză.
– Ce anume ? – întreabă interesată Gogoșar
– O să auzi…
Ușa se deschide din nou, iar Pătrățel intră vesel:
– Am o idee!
– Care? Ce anume? – întreabă Gogoșar.
– Vreau să mergem la un restaurant…mâine seară.
– Cu ce ocazie?
– Eh…
– Ce fain! – exclamă Gogonel care apare lângă ei, intrând fără a face zgomot.
– Te-ai tuns? – îl întreabă Pătrățel.
– Da. Îți place? – se învârte Gogonel într-un picior.
– Mda.
– Normal, arăt bine ! – exclamă Gogonel
– Unde te-ai tuns? Știu că la cap…dar dă-mi adresa.
Gogonel notează pe o bucătă de hârtie adresa. Pătrățel pune bilețelul în buzunar. Gogonel i se adresează:
– Păi nici nu te uiți…
– Vreau să am adresa, ca să știu unde să nu mă duc la tuns…
Pătrățel râde vesel și dispare din apartament. Gogonel, uimit, dispare și el. Maimuțel îi spune repede vecinei Gogoșar:
– Este ziua lui…
– Bănuiam.
– Trebuie să-mi cumpăr și eu o …rochie…rar port așa ceva…sunt mai băiețoasă!
– Ca și mine, Maimuțel.
– De aceea te vede Pătrățel ca pe mine…fără a observa feminitatea! – oftează Maimuțel
– Las că știu eu de unde să ne luăm niște rochii potrivite.
– Mergem la cumpărături?
– Facem studiu online!
Gogoșar se asează la laptop și intră repede pe un site, unde se afisează o mulțime de ținute vestimentare pentru doamne:
– Uite noua colectie Zonia! Perfectă pentru toate ocaziile – exclamă fericită Gogoșar
– Da… promotii spectaculoase… – o acompaniază Maimuțel
– Vezi, sunt peste 200 de modele de rochii de seara. Imposibil să nu ne găsim ceva ideal!
Cele două vecine caută de zor, scoțând diferite sunete, care demonstrau că totul decurge perfect în căutările lor.
– Eu îmi iau o rochie neagră – spune hotărâtă Maimuțel.
– Cred că și eu…
– Lui Pătrățel îi place albastru – spune Maimuțel, privind-o în ochi pe Gogoșar.
– Bine…Îmi iau…o rochie turcoaz
– Este superbă!
– Da…da…Să vezi că nu o să ne mai recunoască băieții!
– Haha!
– Exact. Ca atunci când ne-am aranjat, în primele zile ale venirii tale aici!
– Da…da…
– Au și rochii de nunta! – exclamă Gogoșar
Liniștea se așterne în încăpere, fiecare gândindu-se la viitoarele evenimente din viața ei…

Lasă un răspuns

