CAUT CEAS !

Nu ştiu cum sunt alţii, dar eu, fără un ceas, mă simt pierdut în timp şi spaţiu.
Toată ziua, mă ghidez după acest obiect, care uneori îmi este “duşman”, alteori “prieten”, în funcţie de felul în care mă încadrez eu în timpul afisat de acesta.

Unele persoane nu suportă să posede un ceas, la mână, folosind telefonul pentru a “consulta ora”, dar mi se pare mult prea…dificil.
Un simplu obiect, aflat pe mâna stângă sau dreaptă, este ceva pe cât de util pe atât de folositor. Când nu am ceas, mă simt de parcă aş fi uitat ceva…, adică apare o senzaţie neplăcută!

La un moment dat, am avut o problemă cu ceasul pe care-l deţinusem şi am fost nevoit să “călătoresc” în zi, fără acest obiect. Ziua respectivă, mi s-a părut una interminabilă!

Între timp, auzisem pe cei din jur că vor să-mi cumpere cadou, acest obiect dar eu nu am răbdare până atunci. Deci, din acest motiv am început să-mi caut pe internet , un model de ceas care să mi se potrivească.

Mie îmi place culoarea albastră, deci privirea mi-a fost atrasă de un Casio, digital; http://www.cautceas.ro/cumpara/casio-w-756-2aves-7756083 . Are mecanism Quartz, cadranul are culoarea gri, are de asemenea cronometru, alarmă şi afisează pe lângă oră , minut, secundă şi data, precum şi zilele săptămânii. Pare ideal…

casio

Apoi am continuat cu căutările şi am găsit un ceas analogic, ca cel care îmi ţinuse tovărăşie…Are mecanism Quartz, carcasa rotundă şi este negru, iar un lucru important, este doar pentru…bărbaţi : http://www.cautceas.ro/cumpara/detomaso-colorato-44-mm-l-black-6429407 .

detom

Indiferent de model, termenul de livrare este 24 – 48 ore, cu plata ramburs sau online. Se poate achiziţiona şi în rate… Garanţia acestor produse este de 24 de luni. Pare tentant.

Întrebarea care se pune, este , să astept până îl voi primi cadou, sau … mai ales că am descoperit un mesaj interesant: Intre 21 si 28 noiembrie pe CautCeas.ro gasesti
cele mai tari oferte de Black Friday.

Se spune, că de obicei, ceea ce-ţi doreşti foarte mult, se întâmplă…Deci…

Lasă un răspuns

