Vin sărbătorile

Vin sărbătorile…..Da, chiar vin! Am aflat şi eu. De unde?! M-a sunat Moş Crăciun. Mi-a spus că este timpul să-mi aleg un cadou, deci trebuie să mă apuc de editat scrisori. Adică de scris…gândesc deja în termeni de IT.
Ce aş vrea eu? Auoleo! Câte aş vrea…Ce este prioritar?

Aici nu mă refer la sănătate, fericire…bani…căci acestea toată lumea le doreşte!
Mda…Este cam greu…dar…m-am decis. Dacă tocmai mi-am achiziţionat un laptop, care mă va însoţi în călătoriile mele, am nevoie şi de o căsuţă pentru acesta. Deci o geanta pentru laptop este ideală. De ce să nu aibă şi laptopul personal, tovarăşul meu de drum, o căsuţă?

Bun, primul obiect pe listă este rezolvat. Normal, dacă călătoresc şi am nevoie să utilizez laptopul, categoric, bateria trebuie să reziste cât mai mult…sau, să am de rezervă, nişte baterii pentru laptop .

Uite aşa, mi-am completat şi a doua poziţie. Apoi ar trebui să-mi achiziţionea şi alte accesorii necesare. Dacă ar fi să-ţi alegi nişte componente pentru calculator / laptop, categoric vei găsi mereu câte ceva, un gadget…o idee…
Acum am vorbit din nou cu Moş Crăciun! Mi-a transmis, că Moş Crăciuniţa i-a spus că vreau multe…

Eu de fapt am cerut doar două simple …accesorii, fără a cere tastatură pentru laptop sau incarcator pentru laptop care de asemenea sunt utile!
Ca să nu fiu supărat, Moş Crăciun mă anunţă că pot să-mi achiziţionez eu aceste produse, la preţuri accesibile de la Laptop Garage. Trebuie studiat….cercetat….dar niciodată nu a minţit Moş Crăciun!

Stau şi mă gândesc…dacă le cumpăr eu mai ieftin, Moş Crăciun îmi poate aduce un cadou mai …scump!
Moş Crăciuniţa a spus că vreau multe cadouri, ca număr, nu ca valoare! 

Deci, m-am hotărât, mă voi ocupa eu de cele două produse dorite, dar cercetând, pe site şi în calendar, descopăr că pot avea şi alte facilităţi materiale, datorită perioadei în care ne aflăm!

Astept Vinerea Neagra a preturilor la Laptop Garage.

Apropo, cine este Moş Crăciun? Dar Moş Crăciuniţa? Laptop Garage, ştiu cine este.

Mos Craciun

2 Responses to Vin sărbătorile

  1. Imi plac gentile. Daca stau sa ma gandesc bine as avea nevoie si de o baterie… . Sa-ti aduca Mosul ce-o vrea, ca restul gasesti la Laptop Garage 🙂

Lasă un răspuns

