Cadoul inspirat

Sărbătorile de iarnă bat la uşă. Fiecare dintre noi, deschidem cât mai larg, portiţa spre ele. Bucuria de a face şi de a primi cadouri este nemărginită. Sclipirea din ochii celui care primeşte ceva ce-şi doreşte, este de nedescris.

În acest an, am reuşit să câştig mai multe premii la diverse concursuri de blogger. Sunt fericit, pentru că din dar, dar se face…iar la rândul meu, am putut oferi şi eu, celor dragi, o părticică din bucuria mea.

Ultimul „cadou” sosit, a fost un palton de la Zonia….L-am aşteptat cu nerăbdare pentru a-l oferi cuiva, care-l merită cu prisosinţă.

Acum , acesta se află sub pomul de Crăciun, aşteptând să-şi onoreze cartea de vizită. Mulţumesc Zonia, mulţumesc tuturor celor implicaţi în facilitarea obţinerii acestor bucurii!

SAM_9839

3 răspunsuri la Cadoul inspirat

  1. Ştefania spune:

    Crăciun Fericit!🙂

Lasă un răspuns

