Opriţi distrugerea pădurilor din România

Indiferent pe unde mergi, camioanele cu lemne se deplasează în acelaşi sens, spre graniţă.

Am spus că nu ne vindem ţara, dar nu trebuie să o distrugem, bucată cu bucată!

Unde sunt politicienii care au spus că luptă pentru binele ţării? Au fost votaţi doar pentru a avea bani şi concedii fastuoase şi mai lungi?

Nu furaţi lemnul ţării! Nu distrugeţi pădurile, care sunt singurele adăposturi de vremurile caniculare care ne cucereesc.

Stimaţi politicieni, renunţaţi la „luna de miere” în care vă aflaţi tot timpul şi faceţi, ceea ce aşteaptă poporul de la voi!

Cine azi fură un copac, mâine fură o pădure!

Jos hoţia şi propria bunăstare! România este doar una, voi politicienilor, sunteţi mai mulţi, dar viaţa voastra , cariera, este trecătoare. Contează ceea ce lăsaţi urmaşilor voştrii! Gândiţi-vă la copiii, nepoţii voştrii…

Aveţi inimă sau ….

Să nu mai vedem asemenea imagini:

SAM_2677

Imaginile au fost surprinse in Munţii Rodnei dar nu este un caz singular.

3 răspunsuri la Opriţi distrugerea pădurilor din România

  1. ecoarta spune:

    Îmi pare rău pentru tine, nu te pot ajuta! Pot striga alături de tine, dar glasurile noastre se vor lovi de urechi închise! Ceea ce spui tu, este pentru oameni cu ştiinţă de carte, nu pentru analfabeţi funcţionali!

    • cluc24 spune:

      Din pacate conteaza mai mult castigul decat …viitorul si sanatatea unei natiuni!

      • ecoarta spune:

        Dar ştii ce mă deranjează teribil!? Că cei ce suferă de pe urma defrişărilor sunt cei ce n-au luat o surcea din pădure! Să ne uităm la moldoveni: luaţi de ape, îngropaţi de zăpezi, măturaţi de vânturi. Ai văzut ce case au mulţi dintre ei? Dar cei cu căsoaiele alea? De unde au avut bani!? Întrebarea este retorică! Să nu vină nimeni să-mi spună: am muncit de aceea am! Dar eu şi alţii ca mine, au dormit?! Ştii ceva: lasă-mă-n pace! Nu mă provoca că-ţi scriu un roman despre cât de „…” suntem! Şi pune ce vrei acolo!

Lasă un răspuns

