Gafele lui Pătrățel

Pătrățel revine în camera unde Gogoșar punea prăjiturile. Sare imediat, luând în fiecare mână cîte o prăjitură, din care mușcă pe rând. Gogonel privește mirat spre cei trei vecini ai săi. Maimuțel își apostrofează fratele:
– Mă faci de râs, Pătrățel. Sper că nu ai mâncat așa și la nuntă!
– Nu… acolo nu a mâncat, ca să-l încapă costumul – râde vecina Gogoșar.
– Unde găsești tu vecin atât de bun să te ajute mereu, Gogoșar?
– Păi…să caut?
– Nu…nu…ajung eu… – oftează Pătrățel, terminându-și prăjiturile.
– Mai ajuți, mai gafezi…
– Eh… – oftează iar Pătrățel.
– Cum așa? – întreabă Maimuțel
– Ce a făcut? – însistă Gogonel.
– Păi mi-a greșit invitația de nuntă a surorii mele – spune Gogoșar râzând. Noroc că am dat invitația la cei care nu cunoșteau bine personajele!
– Am greşit numele nașilor! Eh! Ai văzut că numele mirilor au fost în regulă ! – spune Pătrățel.
– Atât îți trebuia, să gresești numele surorii mele…te făcea varză cu făcălețul!
– Dacă greșeai numele mirilor, nu știau invitații ce caută la altă nuntă! Haha – râde Gogonel.
– Râzi…dar știi ce stresant a fost. Brr!
– La a ta cum va fi, întreabă Gogonel râzând!
– Ca la a ta – spune Pătrățel, iar Gogonel, aproape că se îneacă cu prăjitura.
– Bărbații greu se hotăresc – spune Maimuțel, privind spre Gogonel.
– Păi, femeile gătesc papa bun, fac servicii de calitate înainte de nuntă, apoi… gata! – spune Pătrățel, în timp ce prăjitura de pe masă, dispare cu farfurie cu tot, în mâna Gogoșarei.
– Da…Atunci să ne obișnuim de acum… Dacă nu sunt măritată, cu voi mă simt ca și cu o familie, deci, este ca și cum aș fi măritată!
Pătrățel face ochii cât cepele, Gogonel se uită la televizor, iar Maimuțel se prăpădește de râs. Gogoșar se uită amuzată la Pătrățel care nu știe ce să facă, învârtindu-se ca un titirez!

Pataniile lui Patratel

Patratel si Gogosar

Lasă un răspuns

